اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور:

اردوگاه‌های هلال‌احمر تکمیل و راه‌اندازی می‌شود

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: برنامه اصلی و اولویت‌دار ما در کشور کمک به تکمیل و تجهیز اردوگاه‌های جمعیت هلال‌احمر ویژه جوانان بوده که در این زمینه تأمین منابع اعتباری در دستور کار است.

اردوگاه‌های هلال‌احمر تکمیل و راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وحید قبادی‌دانا عصر امروز در جریان بازدید از اردوگاه شهدای نیر اظهار داشت: تأسیس یک اردوگاه مجهز با عنوان اردوگاه جوانان در تمام استان‌های کشور جز اولویت‌های جدی ما بود که به دلیل کمبود اعتبارات تکمیل آنها با تأخیر مواجه شده اما در برنامه‌ای از سازمان جوانان هلال‌احمر تکمیل اردوگاه‌هایی که فاز اول آنها پیش از این به اتمام رسیده در اولویت جدی قرار دارد.

وی تصریح کرد: اردوگاه شهدای نیر جز اردوگاه‌های اولویت‌دار برای تجهیز و تکمیل است تا همه داوطلبان و جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور بتوانند از آن استفاده کنند.

قبادی‌دانا در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: مجموعه نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر اصول هفت‌گانه و چهارگانه‌ای را دارد که ما باید در فعالیت‌های خود به این اصول و اهداف متعهد باشیم به طوری که باید در فعالیت‌های سازمان جوانان اصول و اهداف نهضت صلیب سرخ و هلال‌احمر با توجه به اولویت‌ها، منابع مالی و منابع انسانی بیش از گذشته مورد دقت نظر قرار گیرد.

این مسئول استقلال، خدمات داوطلبانه، بی‌طرفی، بی‌غرضی و یگانگی را از اصول هفت‌گانه نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر توصیف کرد و ادامه داد: اگر بخواهیم این اصول را بررسی کنیم، متوجه می‌شویم که همه آنها در جنگ هشت ساله تحمیل شده به جمهوری اسلامی ایران تبلور و تجلی یافته و جوانان ما بهترین و شایسته‌ترین فداکاری و ایثار را از خود به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر به انجام امور در جمعیت هلال‌احمر با روحیه ایثارگرانه و بسیجی تاکید کرد و گفت:‌ اوج فعالیت‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه توسط رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله به نمایش گذاشته شد چرا که این افراد برای دین، میهن و هموطنان خود از جانشان گذشتند.

قبادی‌دانا جوانان امروز را جوانان خوش فکر و دارای روح سرشار از طراوت، تازگی، حرکت رو به جلو و امیدبخش توصیف کرد و افزود: ما باید از این ظرفیت عظیم و فراگیر بهترین استفاده را بکنیم و نگذاریم جوانان ما در این مسیر توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایشان به بطالت برود.

انتهای پیام/62004/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول