اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی کرمانشاه خبر داد

فروش یک میلیارد تومانی نمایشگاه کتاب کرمانشاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: بیش از 350 هزار نفر تا این لحظه از نمایشگاه کتاب کرمانشاه بازدید کرده‌اند و بیش از یک میلیارد تومان تاکنون فروش کتاب صورت گرفته است.

فروش یک میلیارد تومانی نمایشگاه کتاب کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رحیمی‌زنگنه بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمانشاه اظهار داشت: بیش از 350 هزار نفر از 6 آذر ماه سال‌جاری تا امروز از نمایشگاه کتاب کرمانشاه بازدید کرده‌اند و پیش‌بینی می‌کنیم این آمار تا پایان به 500 هزار نفر برسد.

رحیمی‌زنگنه با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم کرمانشاه از نمایشگاه کتاب، ادامه داد: 400 میلیون بن خرید کتاب فروش رفته و ناشران از فروش کتب راضی هستند.

وی با بیان اینکه کرمانشاه جزو سه استان نخست از نظر خرید کتاب است، تصریح کرد: برگزاری جلسات نقد کتاب، غرفه رادیو با پخش روزانه سه ساعت برنامه از نمایشگاه، نشست تخصصی علمی به‌صورت پرسش و پاسخ و گروهی با حضور اساتید دانشگاه از جمله برنامه‌هایی است که برای رونق بیشتر نمایشگاه انجام شده است.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، روزانه 10 مدرسه از نمایشگاه کتاب کرمانشاه دیدن کرده‌اند و بیش از یک میلیارد تومان تاکنون فروش کتاب صورت گرفته است.

این مسئول به برگزاری تعزیه و تئاتر خیابانی در قالب برنامه‌های جنبی نمایشگاه اشاره کرد و متذکر شد: امکان تمدید نمایشگاه به‌دلیل حضور ناشران در استان‌های دیگر وجود ندارد.

وی از تهیه فرم نظرسنجی از مردم و ناشران توسط کمیته نظارت و ارزیابی خبر داد و تاکید کرد: نتایج این نظرسنجی‌ها متعاقبا به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

گفتنی است، نهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه تا فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه دایر است.

انتهای پیام/2700/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول