اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش مأموران ماموران پلیس آگاهی فارس انجام شد

انهدام باند سارقان لوازم داخل خودروها در شیراز

با تلاش ماموران پلیس آگاهی فارس باند سارقان کامپیوتر «ای.سی.یو» خودروها در شیراز دستگیر و 23 سرقت از آنان مشخص شد.

انهدام باند سارقان لوازم داخل خودروها در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، رئیس پلیس آگاهی این استان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه دو نفر اقدام به سرقت کامپیوتر «ای.سی.یو» خودروها در سطح شهرستان شیراز می‌کنند، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ سیروس حیدری افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، ماموران سرکرده باند شناسایی و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر و در بازرسی از خودرو دو کامپیوتر که سرقت کرده بود، کشف کردند.

وی ادامه داد: در عملیات دیگری همدست وی نیز دستگیر و ضمن انتقال به پلیس آگاهی یک کامپیوتر ای.سی.یو خودرو نیز از این سارق کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فارس اضافه کرد: در تحقیقات صورت گرفته از این سارقان 23 سرقت در سطح شهرستان شیراز کشف شد.

حیدری با بیان اینکه صحنه‌های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی شدند خاطرنشان کرد: در این مورد یک خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و متهمان با قرار مناسب روانه زندان شدند.

کلاهبرداری از آموزشگاه رانندگی با جعل عنوان مامور

رئیس پلیس آگاهی فارس در مورد شیوه‌های کلاهبرداری توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب با جعل عنوان مامور هشدار داد.

سرهنگ سیروس حیدری در تشریح این خبر گفت: فردی با جعل عنوان سرهنگ احمدی جمعی ناجا با مسئول یک آموزشگاه رانندگی در شهرستان زرقان استان فارس تماس می‌گیرد و درخواست آموزش تعدادی از فرزندان کارمندان ناجا را می‌کند.

وی بیان کرد: در ادامه از مسئول آموزشگاه درخواست می‌کند به منظور ارائه شماره کارت برای واریز هزینه آموزش در کنار دستگاه خودپرداز حضور یابد.

رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: طی این درخواست و ارائه شماره کارت توسط رئیس آن آموزشگاه، فرد کلاهبردار اقدام به برداشت 86 میلیون ریال از حساب وی می‌کند.

حیدری افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، مبلغ برداشتی بلافاصله به سه شماره حساب در بانک تجارت به اسم فردی با نام‌های مشخص منتقل شده است.

وی تصریح کرد: در عین حال کهنه شدن این ترفند کلاهبرداری، برخی از شهروندان که اکثر از قشر رانندگان ماشین‌های سنگین و پزشکان این استان هستند به دام کلاهبرداران می‌افتند.

رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: لازم است شهروندان مراقب این ترفند کلاهبرداری باشند و درصورت برخورد با چنین مواردی، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول