اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر بوشهر خطاب به رئیس‌جمهور:

آقای روحانی بوشهری‌ها استانداری همسو با شما را می‌خواهند

عضو شورای شهر بوشهر خطاب به رئیس‌جمهور گفت: مردم انتظار دارند بدون توجه به فشارهای بیرونی، شاهد حضور استانداری همسو با دولت در بوشهر باشند.

آقای روحانی بوشهری‌ها استانداری همسو با شما را می‌خواهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، الهام بارگاهی پیش از ظهر امروز در نشست شورای شهر بوشهر با اشاره به حادثه زلزله دشتستان، گفت: ضمن تسلیت به بازماندگان این اتفاق، از حضور به‌موقع رئیس‌جمهور و دلگرمی به مردم دشتستان تشکر می‌کنم و امیدوارم با تصمیمات و اقدامات بعدی، سریع‌تر زندگی زلزله‌زدگان به حالت عادی بازگردد.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر بوشهر در بخش دیگری از نطق پیش از دستور خود، از رئیس‌جمهور خواست نسبت به انتصاب استاندار اصلاح‌طلب بومی اقدام کند.

بارگاهی با بیان اینکه خطاب من به‌عنوان عضو شورای شهر به ریاست محترم جمهور و اعضای دولت است، افزود: آقای روحانی، جنابعالی با آرای مردم ایران و از سر تدبیر این ملت هوشمند و امیدوار، به ریاست جمهوری رسیدید که میادین شهرها پس از انتخاب شما، به کارناوال‌های جشن و شادی تبدیل شد.

وی ادامه داد: از این‌رو رای‌دهندگان به شما انتظار دارند که نماینده ارشد خود در استان‌ها را مبتنی بر مطالبات و خواست مردم انتخاب کنید.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: در انتصاب استاندار بوشهر، اول استانداری اصلاح‌طلب و بومی، دوم استانداری اصلاح‌طلب و بومی، سوم استانداری اصلاح‌طلب و بومی را برگزینید و اگر به هر دلیلی امکانش نبود، استانداری اصلاح‌طلب را انتخاب کنید.

انتهای پیام/66006/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول