اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه گهر:

تکلیف مالکیت تیم گهر توسط استانداری تا چند روز آینده مشخص می‌شود

مدیرعامل باشگاه گهر گفت: تکلیف مالکیت تیم گهر توسط استانداری تا چند روز آینده مشخص می‌شود.

تکلیف مالکیت تیم گهر توسط استانداری تا چند روز آینده مشخص می‌شود

اسماعیل حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دورود با اشاره به برگزاری جلسه تعیین سرنوشت تیم گهر دورود با حضور استاندار لرستان، اظهار داشت: در این جلسه که شب بعد از بازی برگزار شد، مطالب بسیار خوبی در این خصوص مطرح شد، البته استاندار لرستان اعلام کردند، یک نیمه از بازی گهر مقابل پدیده مشهد را مشاهده کرده و بسیار از نحوه بازی بازیکنان رضایت داشته است.

حیدرپور ادامه داد: در این جلسه که با حضور همه معاونان استاندار و همچنین مدیرکل ورزش استان برگزار شد، مجید کیانپور معاون عمرانی استانداری لرستان از سوی استاندار مسئولیت مستقیم تیم گهر را عهده‌دار شدند.

مدیرعامل باشگاه گهر با بیان این مطلب که در این جلسه سه بحث مطرح شد، افزود: نخستین بحث تعیین تکلیف مالکیت تیم گهر بود و مقرر شد که مجید کیانپور معاون عمرانی استانداری لرستان بیایند تا در همین چند روز آینده بحث مالکیت تیم گهر دورود توسط استانداری لرستان مشخص شود.

وی افزود: دومین مطلب که در این جلسه عنوان شد، در خصوص تکمیل ورزشگاه تختی بود که در این خصوص  استاندار اعلام کردند که پیمانکار ورزشگاه بیاید تا مشخص شود، مشکل کار کجاست که با رفع مشکلات موجود این ورزشگاه هرچه سریع‌تر تکمیل و آماده برگزاری مسابقات به نحو مطلوب شود.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین در خصوص مشکلی که ورزشگاه تختی با اداره برق وجود داشت و ترانسفورماتور برقی که برده بودند، استاندار لرستان دستور دادند که این ترانس برق با هزینه استانداری خریداری و نصب شود.

اسماعیل حیدرپور اظهار داشت: دیگر مطلب مطرح شده در جلسه پول بازیکنان بود که 100 میلیون تومان از سوی استانداری در اختیار باشگاه قرار داده شد که ما این پول را برای بازیکنان و اعضای کادر فنی اختصاص دادیم، البته شخص آقای احمدزاده و کادر سرپرستی پولی دریافت نکرده و این پول میان بازیکنان، تدارکات، اعضای کادر فنی، تیم پزشکی تقسیم شده و به حساب آنها واریز می‌شود.

وی افزود: البته قرار شد، به زودی مبالغ دیگری نیز در اختیار باشگاه قرار گیرد، تا درصد بیشتری از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه گهر دورود با اشاره به برپایی اردو تمرینات تیم گهر اضافه کرد: بحث اردو میان فصل مطرح شد، که مقرر شد، پیگیری‌های لازم توسط مهندس کیانپور صورت پذیرد، تا یک اردو 10 روزه را به احتمال زیاد در مشهد برگزار کنیم.

وی افزود: همچنین در حال رایزنی با چند بازیکن هستیم و خود آقای احمدزاده نیز با چند بازیکن صحبت کرده، تا در نیم فصل بتوانیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم.

حیدرپور ادامه داد: این نکته را نیز باید بگویم که با پیگیری‌های که عباس قائدرحمت نماینده مردم دورود در مجلس داشته‌اند، توانستند قول‌های خوبی از دستگاه‌های مختلف جهت کمک مالی به تیم را بگیرند که در ادامه این پول نیز به باشگاه کمک خوبی است.

مدیرعامل باشگاه گهر متذکر شد: جا دارد، از شخص استاندار ورزشی لرستان مهندس بازوند، دکتر قائدرحمت و همچنین مهندس کیانپور تشکر ویژه‌ای داشته باشم، ضمن اینکه باید این نکته مطرح کنم که هم در آن سالی که تیم به لیگ برتر صعود کرد و چه در این فصل صنایع دفاع نقش بسزایی داشتند، جا دارد از سرهنگ اسماعیلی و کلیه همکارانش تشکر کنم.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول