اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در شوراهای اسلامی ضروری است

معاون عمرانی استاندار تهران بر تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در شوراها تاکید کرد.

تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در شوراهای اسلامی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حسن کریمی صبح امروز در نخستین کارگاه آموزشی شوراهای اسلامی پهنه جنوب‌شرق استان تهران با اشاره به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در طلیعه سال‌جاری، این سال را با نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری فرمودند و به لطف خدا شاهد بودیم که با حضور پرشور مردم حماسه سیاسی رقم خورد و حاصل این حماسه برگزاری انتخاباتی با عزت و شکوه و انتخاب دولت تدبیر و امید و انتخاب شوراهای مقتدر شهرها و روستاها شد.

معاون عمرانی استاندار تهران با اشاره به حسن انتخاب مردم باقرشهر برای برگزیدن منتخب این شهر در شوراها تاکید کرد: این انتخاب رسالت سنگینی را بر روی دوش منتخبان مردم در شوراها گذاشته است.

وی با تاکید بر اینکه شوراها اهمیت والایی در نظام دارند، عنوان کرد: شوراها بزرگ‌ترین نهاد مردمی و رابط عمیق بین دولت و ملت است.

کریمی با بیان اینکه شوراها مظهر خدمت بی‌منت به مردم هستند، گفت: شوراها تشکل وسیعی از همه قومیت‌ها، صنوف، سلایق و جناح‌های مختلف هستند.

معاون عمرانی استاندار تهران با تاکید بر اینکه شوراها مدافع کامل نظام و اداکننده حقوق مردم هستند، تصریح کرد: شوراها یار مجلس شورای اسلامی، زبان مردم و یاور دولت هستند.

کریمی در ادامه تاکید به توسعه شوراها داشت که با استفاده از این موارد شوراها می‌توانند اقدامات مطلوب و شایسته‌تری داشته باشند.

وی در توصیف شوراهای اسلامی عنوان کرد: تقویت روحیه جهادی و اتحاد، رعایت قانون و مقررات و همکاری با نهادها و ارگان‌ها از جمله مواردی است که شوراها می‌توانند با دقت بیشتری به آنها موفقیت بیشتری در انجام رسالت خود داشته باشند.

کریمی بر تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در شوراها تاکید کرد و افزود: امید است شوراها از پتانسیل داخلی خود و کارشناسان زبده مرتبط با موضوعات مطروحه در شوراها، کمیسیون تخصصی را تشکیل داده و اقدامات کارشناسی‌شده‌ای را برای خود ترسیم کنند.

معاون عمرانی استاندار تهران در پایان تصریح کرد: شوراها باید مجموعه‌ای را تشکل دهند که معضلات و مطالبات مردم را رصد، کارشناسی و به مجموعه شوراها ارائه داده تا اعضای شورا براساس آن بتوانند مصوبات تاثیرگذاری بر زندگی مردم را داشته باشند و مردم به راحتی تغییرات را در زندگی خود احساس کنند.

انتهای پیام/2462/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول