اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات سوادکوه خبر داد

فعالیت 25 مرکز قرآنی در سوادکوه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه مراکز قرآنی سوادکوه ارزیابی شدند، گفت: 25 مرکز قرآنی در سوادکوه فعالیت دارند.

فعالیت 25 مرکز قرآنی در سوادکوه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حجت‌الاسلام حسین ذاکری‌خطیر پیش‌ از ظهر امروز در جلسه طرح و برنامه قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با اشاره به فعالیت 25 مرکز قرآنی در سوادکوه، گفت: 9 مرکز قرآنی فعال در شهرها و 16 خانه قرآن در روستاهای شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه به زمینه‌های فعالیت مراکز قرآنی سوادکوه اشاره کرد و افزود: حدود 135 طرح آموزشی، تبلیغی، اجتماعی و مناسبتی در کانون قرآن تعریف شده است.

وی به ارزیابی از مراکز قرآنی سوادکوه اشاره و خاطرنشان کرد: ارزیابی از مراکز قرآنی سوادکوه به صورت شش ماهه و با رعایت شاخص‌های کمی و کیفی انجام می‌شود.

ذاکری‌خطیر به برخی از ملاک‌های ارزیابی از مراکز قرآنی اشاره کرد و بیان داشت: استفاده از فضای مجازی، فعالیت در حوزه‌های متنوع، زیباسازی اماکن آموزشی، اجرای آیین‌نامه‌های مختلف بخشی از شاخص‌های ارزیابی از مراکز قرآنی است.

مسئول کمیته قرآنی شورای فرهنگ عمومی شهرستان سوادکوه به برگزاری جلسات ماهانه مربیان و مدیران قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت:‌ مراکز قرآنی به صورت ماهانه رتبه‌بندی می‌شوند و از مراکز فعال نیز تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/86015/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول