اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر دوگنبدان مطرح کرد

باغ بنگه گچساران مکانی مستعد برای اجرای طرح‌های گردشگری

رئیس شورای شهر دوگنبدان گفت: باغ بنگه از جمله نقاط مستعد این شهرستان برای اجرای طرح‌های گردشگری توسط اداره میراث فرهنگی و گردشگری است.

باغ بنگه گچساران مکانی مستعد برای اجرای طرح‌های گردشگری

محمود اسدپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل بارش در این شهرستان، جداول و کانال‌های شهری دوگنبدان برای جلوگیری از سیل و خسارات احتمالی لایروبی شده به گونه‌ای که کانال‌های بزرگ شهر که به نیزار تبدیل شده بود، پاکسازی شده است.

امکانات ورزشی در گچساران ضعیف است

وی از بازدید نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از محلات فقیرنشین دوگنبدان با همراهی شورای اسلامی شهر دوگنبدان خبر داد و ابراز کرد: در این بازدید مشکلات و کمبودهای محلات فقیرنشین بررسی شد.

اسدپور با اشاره به وضعیت امکانات ورزشی در گچساران گفت: امکانات و تجهیزات بخش ورزش و جوانان در گچساران بسیار ضعیف است که با توجه به انتصاب اسماعیل پناه‌پوری رئیس ورزش و جوانان گچساران به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد انتظار پیگیری این نارسایی را داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان با بیان اینکه روشنایی شهر در نقاط مختلف با مشکل مواجه است، عنوان کرد: در این راستا و مشکل روشنایی نقاطی از جمله بلوار دانشگاه، مدرس و شهرک هدایت چندین جلسه برگزار شده است.

اسدپور بلوار میدان زندان به میدان فرودگاه و جلوی سالن وحدت را از دیگر نقاطی عنوان کرد که نیاز به روشنایی بیشتری دارند.

وی خاطرنشان کرد: البته در نقاط دیگری نیز این مشکل وجود دارد که شرکت توزیع برق گچساران قول همکاری در این خصوص داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان با اشاره به وضعیت گردشگری در گچساران متذکر شد: در حوزه گردشگری اداره میراث فرهنگی و گردشگری باید فعال‌تر شود زیرا در حال حاضر نمود خاصی احساس نمی‌شود.

اسدپور تأکید کرد: باغ بنگه از جمله نقاط مستعدی است که اداره میراث فرهنگی و گردشگری می‌تواند جاذبه‌های گردشگری مطلوبی در این مکان ایجاد کند.

انتهای پیام/82014/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول