اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل:

پل ایستگاه سرعین شاهرگ حیاتی اردبیل است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: احداث پل ایستگاه سرعین شاهرگ حیاتی مرکز استان اردبیل است که می‌تواند غرب اردبیل را به شرق پیوند دهد.

پل ایستگاه سرعین شاهرگ حیاتی اردبیل است

سالار شاکر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: شهرداری در یک اقدام مناسب با عقد تفاهمنامه‌ای با بهره‌گیری از ظرفیت و توان اجرایی موسسه شهید رجایی سعی می‌کند تا چندین پل روگذر و تقاطع غیر‌همسطح را در اردبیل به افتتاح برساند که در این زمینه اقدامات و برنامه‌ریزی خوبی با اولویت احداث پل ایستگاه سرعین به ارزش 45 میلیارد تومان اندیشیده شده که امیدواریم در اولین فرصت مقدمات احداث این پل فراهم آید.

وی عنوان کرد: ما بعد از رایزنی‌های مختلف در جلسه کمیسیون و صحن علنی شورای شهر به این نتیجه رسیدیم که باید اجرای این پل‌ها با نظارت و دقت نظر خاص انجام شود که این اقدام و دریافت ضمانت‌نامه قوی اجرایی دلیل بر مخالفت با مجریان و عوامل اجرایی این پروژه نیست بلکه ما انتظار داریم پل ایستگاه سرعین با دید کارشناسی و با کمترین مشکل احداث شده و دغدغه‌ای را برای هموطنانمان بعد از اجرا و تکمیل شدن به‌وجود نیاورد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل یادآور شد: ما در بیان دیدگاه‌های کارشناسی خود هیچ وقت قصد زیر سئوال بردن توانمندی برخی از مجموعه‌های انقلابی نظیر موسسه شهید رجایی یا قرارگاه خاتم‌الانبیا را نداریم بلکه معتقدیم به صورت شفاف همراه با ضمانت، اجرای این پروژه به سرانجام رسیده و عملیات احداث مورد توافق قرار گیرد.

وی یادآور شد: ما با توضیحاتی که شهردار اردبیل در جلسه شورای شهر ارائه کرد از بابت ضمانت اجرا و پیش پرداخت‌های اولیه مانع شدیم چراکه قرار است در قالب هر قرارداد معین پروژه‌ها به صورت انفرادی مورد توجه قرار گرفته و پیش پرداخت‌های آن نیز صورت گیرد.

عضو شورای شهر اردبیل تاکید کرد: اجرای پل ایستگاه سرعین که جزو درخواست‌ها و اولویت‌های اول شورا و شهرداری است از سال آینده به مرحله عملیاتی و اجرایی می‌رسد که امیدواریم از بودجه سال 93 که در حال تدوین است بتوانیم منابع مورد نیاز این پروژه را در مدت دو سال پیش‌بینی کرده و در نظر بگیریم.

این مسئول اظهار داشت: 2,5 میلیارد تومان که شهرداری قرار است امسال از بابت مطالعه و طراحی این پل پرداخت کند باید تا آخر سال هزینه کند تا ما در اوایل سال آینده شاهد کلنگ‌زنی این پروژه و عملیات اجرایی در موعد مقرر و زمان تعیین شده باشیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل یادآور شد: احداث پل ایستگاه سرعین یکی از دغدغه‌های اساسی شورا و شهرداری در چهار سال اخیر بوده است به طوری که شورای سوم نیز بارها بر اهمیت اجرایی شدن این پل به عنوان زنجیره کامل کننده پل‌های روگذر کمربندی اول اردبیل تاکید کردیم که به تسهیل و روان شدن ترافیک در محدوده شرق به غرب کمک می‌کند.

شاکر افزود: شورای چهارم با همراهی بیشتر و نظرات دیدگاهی و کارشناسی سعی می‌کند روند اجرایی شدن این پروژه را به جد پیگیری کند که در این رابطه ما در کمیسیون برنامه و بودجه با راهکارهای کارشناسی و نظارت منسجم سعی داریم پل ایستگاه سرعین به شکل زیبا و مناسب احداث و عملیاتی شود تا تردد مردم در این محور با سهولت بیشتر فراهم شود.

وی در پایان گفت‌و‌گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: شورای شهر اردبیل بیش از ده‌ها جلسه و صدها ساعت رایزنی و ارائه نظرات کارشناسی را در این زمینه مد‌نظر قرار داده و با تکمیل طرح و پیمانکار اجرای پروژه امیدواریم در مدت دو سال و در فاز اول پل غیرهمسطح و کابلی ایستگاه سرعین و میدان قدس اجرایی و عملیاتی شود.

انتهای پیام/62007/م40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول