اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خبر داد

آغاز نخستین مرحله ساماندهی و زیباسازی سواحل کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در مرحله نخست ساماندهی سواحل کیش، ساحل پارک مرجان تا سیمرغ، کلبه هور و کشتی یونانی زیباسازی می‌شود.

آغاز نخستین مرحله ساماندهی و زیباسازی سواحل کیش

به گزارش خبرگزاری فارس در جزیره کیش، علی‌اصغر مونسان صبح امروز همراه با معاون عمرانی، اقتصادی و برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از پارک سیمرغ، سواحل جنوبی جزیره، کشتی یونانی و کلبه هور طرح زیبا‌سازی سواحل کیش را به صورت مرحله‌ای ابلاغ کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه کیش با 18 کیلومتر ساحل بسیار زیبا در حوزه تورهای دریایی و جذب گردشگر، توسعه خواهد یافت، افزود: از این پس سرمایه‌گذارانی که در فاصله 120 متری دریا اقدام به سرمایه‌گذاری کنند باید نسبت به زیباسازی ساحل منتهی به پروژه خود و ایجاد فضای سبز نیز اقدام کنند.

مونسان با تاکید بر لزوم تلفیق هنر و استفاده از انرژی خورشیدی برای نورپردازی و کاشت درختان سایه‌گستر در طرح زیبا‌سازی سواحل کیش، از معاون عمرانی و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه خواست تا در نخستین مرحله طرح زیباسازی سواحل کیش، ساحل پارک مرجان و پارک سیمرغ، کلبه هور و کشتی یونانی قبل از آغاز سال جدید به صورت هم‌گون زیباسازی شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با توجه به برگزاری جشنواره تئاتر فجر در کیش، از اجرای نمایش‌های صحنه‌ای در کشتی یونانی خبر داد و افزود: همگی باید با ایجاد جاذبه‌های گردشگری و ارائه خدمات شایسته به گردشگران، به رونق و توسعه کیش کمک کنیم.

همچنین مونسان در بازدید از پروژه‌های در دست اجرا در سطح جزیره، نسبت به ساماندهی و زیباسازی حصار پیرامون پروژه‌ها تاکید کرد.

بازسازی نمازخانه، ساخت سرویس بهداشتی و نورپردازی مناسب در محوطه کشتی یونانی از دیگر تاکیدات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از این منطقه بود که به مسئولان ذی‌ربط ابلاغ شد.

انتهای پیام/88003/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول