اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس:

منطقه آزاد ارس برای تحول به حضور بانک‌های توانمند نیاز دارد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: منطقه آزاد ارس برای تحول به حضور بانک‌های توانمند نیاز دارد.

منطقه آزاد ارس برای تحول به حضور بانک‌های توانمند نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن خادم عرب باغی افزود: با وجود امکاناتی که در حوزه‌های مختلف بانکی در این منطقه وجود دارد، حضور بانک‌های خصوصی و ارتقای وضعیت بانک‌های کنونی برای پشتیبانی مناسب از فعالیت‌های تجاری و تولیدی در این منطقه ضروری است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: یکی از عوامل مهم رشد و توسعه اقتصادی، فراهم کردن سرمایه کافی برای تأمین مالی سرمایه‏گذار است.

وی ادامه داد: با موفقیت‌های به دست آمده در فضای بین‌المللی و داخلی همچنین بهبود شاخص‌های اقتصادی در کشور، برنامه‌های منطقه آزاد ارس نیز بهبود یافته و در آینده بسیار نزدیک شاهد رونق اقتصادی در تمام زمینه‌ها در این منطقه خواهیم بود و ارائه خدمات مالی، بانکی و تسهیلات مناسب برای حضور در فضای اقتصاد بین‌المللی و داخلی از الزامات این جهش اقتصادی است.

عرب باغی با بیان اینکه آماده حل مشکلات بانک‌ها در منطقه آزاد ارس هستیم، افزود: یکی از اهداف اساسی ما رونق حوزه تجارت در ارس است و در این راستا همراهی و همکاری را مهم‌ترین کلید حل مشکلات می‌دانیم.

در این نشست مسائل و مشکلات موجود در مسیر ارائه تسهیلات بانکی از سوی اعضای شورای بانک‌های منطقه آزاد ارس مطرح شده و مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/60001/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول