اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی:

منطقه آزاد انزلی سبز و جهانی می‌شود

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی گفت: منطقه آزاد انزلی به منطقه‌ای هوشمند، سبز و جهانی تبدیل می‌شود.

منطقه آزاد انزلی سبز و جهانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، رضا مسرور بعد از ظهر امروز در جلسه هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد از سرمایه‌گذاران تکنولوژی‌های پیشرفته و پاک برای حضور در منطقه آزاد دعوت کرد.

وی اظهار کرد: این سازمان در نظر دارد قطعات محدودی زمین به متراژ 500 تا یک‌هزار متر مربع را با کاربری صنعتی با شرایط ویژه برای اجرای طرح‌های صنعتی Hi-Tech به سرمایه‌گذاران واجد شرایط واگذار کند.

این مسئول دستیابی به اهداف طرح جامع منطقه آزاد انزلی را از اهداف این واگذاری ذکر کرد و یادآور شد: در راستای اهداف طرح شده در سند راهبردی و با گذار از مراحلی که ‌اکنون در حال طی شدن است، منطقه آزاد انزلی به منطقه‌ای هوشمند، سبز و جهانی تبدیل می‌شود.

وی تصریح کرد: از طریق جذب سرمایه‌ها و فناوری خارجی در زمینه صنایع و تکنولوژی‌های نوین، ایجاد و توسعه پارک فناوری، توسعه بندرگاه کاسپین، منطقه آزاد انزلی به سرزنجیره فعالیت‌های حمل و نقل داخلی و بین‌المللی کشور و فعالیت‌های گردشگری استان تبدیل می‌شود.

مسرور، با بیان اینکه طرح جامع منطقه آزاد انزلی در سه دوره زمانی پنج ساله به مرحله تثبیت می‌رسد، افزود: مرحله نخست مرحله جهش و آمادگی امکانات زیرساختی منطقه است.

به گفته وی، در پنج ساله دوم با جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی، منطقه آزاد به بلوغ می‌رسد و در سومین مرحله نیز با تثبیت، به منطقه‌ای هوشمند، سبز و جهانی تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/2300/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول