اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خواستار شد

ایجاد منطقه آزاد و اتصال بوشهر به راه‌آهن

استاندار بوشهر در نشست مسئولان استان بوشهر با رئیس جمهور و اعضای دولت خواستار تبدیل شدن بوشهر به منطقه آزاد و همچنین ایجاد راه‌آهن بوشهر به شیراز شد.

ایجاد منطقه آزاد و اتصال بوشهر به راه‌آهن

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، فریدون حسنوند شامگاه شنبه در جمع مدیران استان بوشهر در حضور رئیس جمهور و تعدادی از وزرا و اعضای هیئت دولت، اظهار داشت: سفر امروز رئیس جمهور به استان اهمیت زیادی دارد و حضور ایشان در کمترین زمان ممکن در مناطق زلزله زده نشانه توجه مسئولان ارشد کشور به مردم است.

وی با اشاره به موفقیت‌های دولت در چند ماه اخیر، افزود: دولت یازدهم با تایید مقام معظم رهبری اقدامات ارزنده‌ای داشته و موفقیت بزرگ هسته‌ای در کمتر از سه ماه نشانه توان بالای دولت است.

استاندار بوشهر بیان داشت: امروز امنیت و آرامش فراگیر در تمام کشور حاکم است و روز به روز امید در جامعه بیشتر می‌شود و مردم امیدواری بیشتری به نظام دارند.

حسنوند با بیان اینکه فاصله بین مردم و مسئولان هر روز کمتر می‌شود تصریح کرد: امروز مردم به دولتمردان علاقه دارند و هر روز شاهد حمایت مردم از دولتمردان هستیم.

وی با تقدیر از حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی در استان بوشهر، گفت: حضور حضرتعالی مایه لطف و برکت و رحمت خواهد بود و امیدوار هستیم شاهد رشد و تعالی استان باشیم.

حسنوند یادآور شد: جناب آقای رئیس جمهور امروز در منطقه زلزله‌زده دشتستان تأکید داشت که طی 20 روز اقدامات لازم انجام می‌شود و این اطمینان را می‌دهم که مسئولان استان ذره‌ای سستی و خلل به خود راه نمی‌دهند و تمام خسارات را به نحو مطلوب جبران می‌کنیم.

وی با اشاره به پارامترها و ظرفیت‌های استان بوشهر افزود: استان بوشهر در بحث منطقه آزاد شاخص‌ها و پارامترهایی دارد که هیچ استانی این شاخص‌ها را ندارد و به فضل خدا مطالعه طرح تمام شده و تقدیم دولت شده که امیدواریم تبدیل بوشهر به منطقه آزاد هدیه حضرتعالی و دولت به مردم استان باشد.

استاندار بوشهر بیان کرد: ایجاد راه‌آهن بوشهر به استان فارس و همچنین ایجاد اتوبان بوشهر به شیراز از مهم‌ترین خواسته‌های مردمی است که امیدوار هستیم به زودی محقق شود.

حسنوند اضافه کرد: مردم استان بوشهر یک تقاضای دیگر نیز دارند و آن این است که امیدوار هستند در سفر بعدی دیدارهای مردمی نیز داشته باشی تا مردم بتوانند عشق به رئیس جمهور را نشان دهند.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول