اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی هرمزگان:

اولویت در بازارچه صنایع دستی میناب با مددجویان کمیته امداد است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: اولویت در بازارچه صنایع دستی میناب با مددجویان کمیته امداد است.

اولویت در بازارچه صنایع دستی میناب با مددجویان کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس نوروزی پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئولان کمیته امداد هرمزگان، با اشاره به فعالیت‌های مشترک مجموعه تحت مدیریت خود با کمیته امداد اظهار داشت: در سال‌های گذشته تفاهم‌نامه‌هایی توسط کمیته امداد و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امضا شده است.

وی با بیان اینکه اجرای این تفاهم‌نامه‌ها نتایج و ثمرات زیادی را برای جامعه هدف داشته است، اضافه کرد: از این بابت می‌توان گفت که اجرای این‌گونه برنامه‌ها باید تداوم یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساخت بازارچه صنایع دستی در میناب تصریح کرد: هدف اصلی از راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی در میناب، رونق بخشیدن به امر صنایع دستی و جذب گردشگران است و اولویت کار در این بازارچه با مددجویان کمیته امداد است.

به گفته نوروزی تاکنون خدمات بسیار ارزنده‌ای توسط کمیته امداد به نیازمندان جامعه و افراد تحت حمایت این نهاد ارائه شده است که می‌توان آنها را به خوبی مشاهده کرد.

این مسئول افزود: خدماتی که امروز کمیته امداد به خانواده‌های تحت پوشش خود ارائه می‌کند قابل مقایسه با گذشته نیست و رویکردهای این نهاد تغییر کرده است.

وی ادامه داد: امروز کمیته امداد امام خمینی اهداف زیادی برای جامعه هدف خود دارد و کاری که در این نهاد انجام می‌شود، پیروی از سیره ائمه اطهار(ع) است.

انتهای پیام/88001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول