اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته بیس‌بال استان اصفهان:

ادیب از اصفهان سرپرست انجمن بیس‌بال و سافت‌بال کشور شد

مسئول کمیته بیس‌بال استان اصفهان گفت: آقای علیرضا ادیب از اصفهان به عنوان سرپرست انجمن بیس‌بال و سافت‌بال کشور معرفی شد.

ادیب از اصفهان سرپرست انجمن بیس‌بال و سافت‌بال کشور شد

وحید باطنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: آقای علیرضا ادیب از اصفهان به عنوان سرپرست انجمن بیس‌بال و سافت‌بال کشور معرفی شد و مراسم معارفه وی نیز به میزبانی کمیته بیس‌بال استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: کمیته بیس‌بال استان اصفهان دعوت کرد جلسه معارفه آقای ادیب در اصفهان برگزار شود و در حال تدارک مراسم هستیم تا به شکل آبرومندی برگزار شود.

مسئول کمیته بیس‌بال استان اصفهان با بیان اینکه میزبان دور نهایی لیگ بودیم ادامه داد: پس از 6 سال در سال‌جاری عنوان سوم رقابت‌های لیگ بیس‌بال کشور را به دست آوردیم.

وی تاکید کرد: پیش از این نیز آقای عاصمی از اصفهان در راس هرم بیس‌بال و سافت‌بال کشور بودند که عملکرد وی برای اصفهان چندان جالب نبود اما آقای ادیب دارای سوابق ورزشی هستند و عضو هیئت مدیره خیرین ورزش‌یار است و بسیار امیدوارم که تحولی در این رشته در اصفهان ایجاد شود.

باطنی اضافه کرد: پیش از این محل تمرینات بازیکنانمان ورزشگاه انقلاب بود و آقای یزدی‌زاده رئیس هیئت دوومیدانی نیز همکاری خوبی را با ما داشتند اما در پی تعویض پیست تارتان مکانی برای تمرین نداریم و تمرینات خودمان در پارک‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: هیئت نیز مشکلات مالی دارد و ما به طور واقع در مضیقه زمین چمن هستیم و توان اجاره زمین نداریم.

مسئول کمیته بیس‌بال استان اصفهان با بیان اینکه بازیکنانمان قرار است در مسابقات چهارجانبه دهه فجر شرکت ‌کنند ادامه داد: در این مسابقات سه تیم نخست لیگ به همراه یک تیم از گرجستان حضور دارند و قرار است این رقابت‌ها در کرج برگزار شود.

انتهای پیام/63020/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول