اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان اصفهان خبر داد

کاهش 30 درصدی قیمت مسکن در اصفهان

رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان اصفهان گفت: در حال حاضر نزول قیمت در مسکن همچنان ادامه دارد و در مناطق مختلف بین 10 تا 30 درصد کاهش داشته‎ایم.

کاهش 30 درصدی قیمت مسکن در اصفهان

رسول جهانگیری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با قیمت مسکن در اصفهان اظهار کرد: بعد از انتخابات خرداد 92 و با انتظاراتی که داشتیم قیمت مسکن که سال گذشته به طور غیرمنطقی و خارج از رابطه افزایش یافته بود، با ثبات بازار مسکن طی چند ماه گذشته به حالت اولیه برمی‎گردد.

وی افزود: در حال حاضر نیز کاهش همچنان ادامه دارد و در مناطق مختلف متفاوت بوده که بین 10 تا 30 درصد متغیر است و این کاهش شامل آپارتمان و زمین می‎شود.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر بازار دچار شوک است، تصریح کرد: آرامش اقتصادی که پی توافق‎های هسته‎ای به وجود آمده، تأثیراتی را در بازار مسکن نیز خواهد داشت.

وی تاکید کرد: این موضوع سبب می‎شود تا بازار مسکن نیز به ثبات نهایی و قیمت پایه‎ای که مدنظر است، برسد و رونق در بازار مسکن ایجاد شود.

جهانگیری با اشاره به این که رونق به معنی افرایش قیمت مسکن نیست، خاطرنشان کرد: رونق در بازار به معنای فراهم کردن زمینه‎های لازم برای خرید و فروش مسکن است تا مردم بتوانند اعتماد کرده و در این زمینه سرمایه‎گذاری داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به وضعیت مسکن انتظار می‎رود کاهش قیمت تا زمان رسیدن به قیمت مناسب و پایه ادامه یابد که می‎تواند فرصت مناسبی را برای خریداران زمین و مسکن ایجاد نماید.

انتهای پیام/63015/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول