اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر آزادشهر و رامیان خبر داد

نجات سرنشینان یک خودرو از کوهستان‎های جنوبی رامیان

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان‎ها آزادشهر و رامیان از نجات سرنشینان یک خودرو از کوهستان‎های جنوبی رامیان خبر داد.

نجات سرنشینان یک خودرو از کوهستان‎های جنوبی رامیان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین شکی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران ادارات شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان رامیان با اشاره به بارندگی‎های شب گذشته اظهار داشت: خوشبختانه این بارندگی‎ها تلفات جانی و مالی به همراه نداشته و نیروهای امداد و نجات سیار مستقر در مرکز هلال‌احمر بعد از اطلاع از وضعیت نامناسب یک دستگاه رنو که در مسیر کوهستانی النگ رامیان سرگردان بود عملیات امداد و نجات را انجام و سرنشینان این وسیله نقلیه را به شهر انتقال و مانع از ورود وسایل نقلیه دیگر به این مسیر شدند.

مانور زلزله همزمان با سراسر استان در آزادشهر برگزار شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان‎های آزادشهر و رامیان گفت: مانور زلزله صبح امروز همزمان با سراسر استان و کشور در شهرستان‎های آزادشهر و رامیان هم برگزار شد.

شکی خاطرنشان کرد: این مانور سراسری با همکاری ستاد مدیرت بحران استانداری، جمعیت هلال‌احمر، آموزش و پرورش و صدا و سیما در سراسر استان برگزار و ما هم در سطح همه مدارس و در تمامی مقاطع تحصیلی اقدام به برگزاری این مانور کردیم.

وی اضافه کرد: دبیرستان شاهد آزادشهر و مدرسه بنت‎الهدی در نوده‎خاندوز میزبان مسئولانی بود که به همراه نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر و اصحاب رسانه برای برگزاری این مانور در آنجا حضور داشتند، ضمن اینکه سایر مدارس شهرستان هم به بهترین شکل ممکن اقدام به برگزاری این مانور کرده و کارشناسان امداد و نجات هلال‌احمر اقدام به آموزش دانش‌آموزان برای مقابله با خطرات احتمالی در مواجه با زلزله شدند.

نجات سرنشینان یک خودرو از کوهستان‎های جنوبی رامیان

رئیس جمعیت هلال‌احمر آزادشهر و رامیان با اشاره به بارندگی‎های شب گذشته از نجات سرنشینان یک خودرو از کوهستان‎های جنوبی رامیان خبر داد و اذعان داشت: با توجه با استقرار ثابت شش نفر از نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر در مسیر خوش‎ییلاق به سمت شاهرود و به همراه داشتن یک دستگاه آمبولانس و ست نجات پیشنهاد می‎شود هموطنان در روزهای بارانی و برفی که در ایام پاییز و زمستان بارها شاهد آن هستیم مسیر خوش ییلاق را برای تردد به استان‎های گلستان و سمنان انتخاب تا حادثه ناخوشایندی صورت نگیرد.

هموطنان هشدارهای ایمنی را جدی بگیرند

شکی ابراز امیدواری کرد هموطنان هشدارهای دستگاه‎های مربوطه به ویژه راهنمایی رانندگی و هلال‌احمر را جدی بگیرند و با دریافت اطلاعات از سازمان هواشناسی از طریق خطوط ارتباطی این سازمان و صدا و سیما بهترین مسیر را برای خود انتخاب و با به همراه داشتن وسایل گرم، زنجیر چرخ، خوراکی و سایر تجهیزات خود را از خطرات احتمالی در امان نگه دارند.

انتهای پیام/2307/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول