اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان البرز:

رسیدگی به امور ایثارگران مهمترین وظیفه مسئولان است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: رسیدگی به امور ایثارگران مهمترین وظیفه مسئولان است.

رسیدگی به امور ایثارگران مهمترین وظیفه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، داود مدیرفلاح ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از فاز نخست مجتمع فرهنگی و توانبخشی ایثارگران البرز اظهار داشت: ارائه خدمات به ایثارگران یکی از مهمترین دغدغه‌های ما بوده و لازم است سایر دستگاه‌های اجرایی در این مورد ما را همراهی و حمایت کنند.

وی با بیان اینکه ما تمهیدات و برنامه‌های بسیاری را برای توسعه ارائه خدمات به ایثارگران در نظر داریم، افزود: ایجاد مرکزی خاص برای خدمات‌دهی بهتر به ایثارگران ضروری است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به تاکید سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر خدمات‌دهی بهتر به ایثارگران ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با ساخت این مجتمع در سه فاز بتوانیم گام‌های اساسی را جهت توسعه ارائه خدمات به این قشر برداریم.

در ادامه این مراسم، امام جمعه کرج نیز طی سخنانی با تاکید بر ارائه خدمات به روز به ایثارگان اظهار داشت: این افراد در دوران هشت سال دفاع مقدس با شجاعت در جبهه‌ها حاضر شدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدمهدی حسینی‌همدانی افزود: اگر امروز توانسته‌ایم کشور را به مرحله‌ای از رشد و پیشرفت برسانیم مرهون خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگانی هستیم که در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی در جبهه‌ها حاضر شدند و به دفاع از کشور پرداختند.

براساس گزارش فارس از استان البرز برای احداث فاز نخست مجتمع فرهنگی ایثار، 40 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است و این مجتمع شامل 6 سالن ورزشی، والیبال، بسکتبال، فوتسال، کشتی، ژیمناستیک، وزنه‌برداری، سونا و جکوزی است.

در این راستا همچنین فاز دوم این مجتمع شامل مراکز توانبخشی و بازتوانی جانبازان است که به‌زودی با هزینه‌ای بالغ بر 50 میلیارد ریال در 6 هزار مترمربع آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/2302/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول