اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تصویب مجلس

درصد جانبازی و سابقه به امتیاز ایثارگری تبدیل می‌شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: طرحی در مجلس در حال بررسی است که در آن درصد جانبازی و سابقه نیز به امتیاز ایثارگری تبدیل می‌شود و کمیسیون اجتماعی مجلس در حال تلفیق امتیازات ایثارگری است.

درصد جانبازی و سابقه به امتیاز ایثارگری تبدیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، مجتبی رحماندوست عصر امروز در اجتماع ایثارگران و خانواده‌های شهدای شهرستان بناب از توجه مجلس نهم به ایثارگران خبر داد و اظهار کرد: مجلس نهم با داشتن 62 نماینده جانباز، 12 فرزند شهید،11 آزاده و فرماندهان جنگ و در مجموع با 120 نماینده ایثارگر پیگیر مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مجلس با تشکیل فراکسیون ایثارگران توانست قانون نظام جامع خدمات ایثارگران را که از سال 84 تا سال 91 در پیچ و خم اداری مانده بود، تصویب و برای اجرا ابلاغ کند که با تصویب این طرح بخشی از مشکلات ایثارگران حل شد.

وی همچنین با تأکید بر اینکه مجلس نهم مجلس ایثارگران است، اظهار کرد: نمایندگان مجلس برای حمایت از ایثارگران آمادگی کامل دارند و برای تصویب طرح‌های مربوط به حمایت از ایثارگران از هیچ سعی و تلاشی دریغ نمی‌کنند.

رحماندوست یادآور شد: طرحی در مجلس در حال بررسی است که در آن درصد جانبازی و سابقه نیز به امتیاز ایثارگری تبدیل می‌شود و کمیسیون اجتماعی مجلس در حال تلفیق امتیازات ایثارگری است که با تصویب کامل طرح مشکلات زیادی از ایثارگران حل خواهد شد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: خانواده شهدا اطمینان داشته باشند تا زمانی که این نظام در پرتو شهدا و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت می‌کند و مادامی که ارزش‌های اصیل به عنوان ارزش‌های انقلاب محسوب می‌شوند، پیکاری ما را به زمین نخواهد زد.

وی افزود: گشایش‌هایی که در برخورد با ابرقدرت‌ها برای نظام و کشور حاصل شد، در سایه خون پاک شهدا ایجاد شد و پشتوانه این مذاکرات خون‌های شهدا بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به ایثارگران و خانواده‌های محترم شهدا اطمینان داد به عنوان یک عضو کوچک در مجلس از حق و حقوق ایثارگران تا حد توان دفاع کند.

شهرستان 120 هزار نفری بناب در جنوب مرکز استان آذربایجان‌شرقی واقع شده و 364 شهید و 830 جانباز و آزاده را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام/60003/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول