اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

برگزاری مانور زلزله در مدارس یاسوج+تصاویر

هم‌زمان با سراسر کشور پانزدهمین مانور ایمنی و زلزله در مدارس کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

برگزاری مانور زلزله در مدارس یاسوج+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،ظهر امروز همزمان با سراسر کشور پانزدهمین مانور ایمنی و زلزله در مدارس کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون امور عمرانی استاندار، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

پژمان نیک‌اقبالی در حاشیه برگزاری مانور ایمنی و زلزله در دبیرستان دخترانه زینبیه ضمن تقدیر و تشکر از جمعیت هلال‌احمر و عوامل اجرایی، اظهار کرد: در مباحث مربوط به بحران‌ها و حوادث طبیعی، دانش‌آموزان یکی از ارکان مورد توجه هستند که باید به آموزش و ارتقای آگاهی آن‌ها توجه ویژه شود.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ایران یکی از 10 کشور حادثه‌خیز جهان است، گفت: هر ایرانی باید از آمادگی لازم و کافی در زمان وقوع حوادث برخوردار باشد و این مهم نیز با آموزش و تمرین امکان‌پذیر است.

وی با تاکید بر لزوم ادامه چنین مانورهایی در سطح مدارس، گفت: تمامی آموزش‌ها اگر از مدارس آغاز شود بازخورد و نتیجه موثری در برخواهد داشت و آموزش مقابله با زلزله نیز جزو این آموزش‌های ضروری است.

این مسئول آشنایی با حوادث طبیعی و چگونگی مقابله با آن برای ایجاد آرامش و فرهنگ ایمنی و مقاوم‌سازی و نیز کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله را از جمله اهداف برگزاری این مانور دانست.

بر پایه این گزارش نظیر چنین مانوری در کلیه شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

انتهای پیام/82002/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول