اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان البرز:

جشنواره روز پارالمپیک در استان البرز برگزار می‌شود

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان البرز از برگزاری جشنواره روز پارالمپیک در استان البرز خبر داد.

جشنواره روز پارالمپیک در استان البرز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سعید براتی صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته پارالمپیک اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده برنامه‌های متنوعی در این هفته در نظر گرفته شده است.

وی توجه به ورزش معلولان و جانبازان را مهم ارزیابی کرد و افزود: ما در بین معلولان و جانبازان استعدادهای بسیاری در زمینه ورزش داریم که باید با پرورش این استعدادها زمینه حضور آنان را در رشته‌های مختلف فراهم کنیم.

این مسئول ادامه داد: در این راستا در هفته پارالمپیک جشنواره روز پارالمپیک در استان البرز برگزار می‌شود که با هماهنگی‌های انجام شده این جشنواره در کرج و در سالن استقلال برگزار خواهد شد.

براتی تأکید کرد: برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های این هفته نمایندگانی از اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش استثنایی، اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج و نماینده اداره کل بهزیستی اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود به برنامه‌های در نظر گرفته شده در این هفته اشاره کرد و گفت: غبارروبی مزار مطهر شهدا، تقدیر از ورزشکاران جانباز و معلول خانواده آموزش و پرورش و برگزاری مسابقه انشانویسی و مقاله‌نویسی از برنامه‌های تدارک دیده شده در این هفته است.

براتی گفت: دیدار با چهار نفر از قهرمانان ورزشی، برگزاری مسابقه بسکتبال با ویلچر و برگزاری جشنواره روز پارالمپیک در سالن استقلال نیز از دیگر مهمترین برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/2302/ق20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول