اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

13 آذرماه جاری صورت می‌گیرد

تجلیل از معلولان نمونه در زاهدان

رئیس هئیت مدیره شعبه جامعه معلولان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولان، 13 آذرماه جاری طی مراسمی از معلولانی که در زمینه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، هنری و علمی داری رتبه هستند، تجلیل می‌شود.

تجلیل از معلولان نمونه در زاهدان

غلامحسین رضایی بنجار امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: تشکل جامعه معلولان سیستان و بلوچستان هم‌اکنون دارای شش دفتر فعال در سطح شهرستان‌ها است.

رئیس هئیت مدیره شعبه جامعه معلولان سیستان و بلوچستان از افتتاح دفتر جامعه معلولان شهرستان ایرانشهر خبر داد و افزود: این دفتر نیز به زودی به صورت رسمی افتتاح و راه‌اندازی خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: بیش از هزار معلول جسمی و حرکتی زیر پوشش دفاتر جامعه معلولان سیستان و بلوچستان قرار دارند.

وی مهم‌ترین مشکل معلولان سیستان و بلوچستان را مشکل اشتغال عنوان کرد و اذعان داشت: از آنجایی که معلولان جسمی و حرکتی امکان تحصیل دارند، هم اکنون بیشتر آنها فارغ التحصیل دانشگاه‌ها هستند اما از بیکاری رنج می‌برند.

رضایی بنجار اضافه کرد: قانون سه درصد اشتغال دستگاه‌های دولتی که مختص معلولان است، آنطور که باید در این استان اجرایی نشده است که انتظار داریم با توجه به این بند از قانون جامع حمایت از معلولان که مورد تصویب مجلس شورای اسلامی نیز است، زمینه اشتغال معلولان فراهم شوند.

رئیس هئیت مدیره شعبه جامعه معلولان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولین، 13 آذرماه جاری در خانه معلم زاهدان طی مراسمی از معلولانی که در زمینه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، هنری و علمی دارای رتبه هستند، تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/75004/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول