اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره کل استاندارد خوزستان صورت پذیرفت

ابطال و تعلیق 60 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در خوزستان + اسامی

مدیرکل استاندارد خوزستان از ابطال و تعلیق بیش از 60 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در این استان خبر داد.

ابطال و تعلیق 60 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در خوزستان + اسامی

رضا دهدشتی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: ابطال هشت پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در استان خوزستان مطابق با ماده 4 قوانین و مقررات استاندارد و اقدام بر اساس روش اجرایی صدور، تمدید و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در آبان ماه سال‌جاری صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در جلسه کمیته علائم صدور، تمدید و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری که با حضور کارشناسان مرتبط و معاون فنی اداره کل استاندارد خوزستان برگزار شد پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری واحدهای تولیدی زرافشان شیمی برای محصول مایع ظرفشویی با نام تجارتی مرینس، بهبهان رویا با نام تجارتی ماقر برای محصولات دوغ بدون گاز و ماست، افشان سیم با نام تجارتی افشان سیم برای محصولات سیم و کابل، تیام شیمی با نام تجارتی آبنوس برای محصول روغن هیدرولیک، آجر رسه برای محصول آجر رسی ماشینی و بهار ممتاز جنوب با نام تجارتی امین خوزستان برای محصول جعبه مقوایی ابطال شد.

مدیرکل استاندارد خوزستان تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال‌جاری تاکنون 50 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری ابطال و 12 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری نیز بحالت تعلیق درآمده است.

وی ادامه داد: یکی از وظایف سازمان ملی استاندارد ایران نظارت بر کیفیت تولیدات صنعتی و انطباق ویژگی‌های این تولیدات با موازین استاندارد است.

دهدشتی‌زاده بیان کرد: در همین راستا گشت‌های بازرسی نسبت به کنترل خطوط تولید و مراکز عرضه و نمونه برداری از تولیدات اقدام می‌کنند.

وی همچنین عنوان کرد: در این بازرسی‌ها پروانه کاربرد علامت استاندارد واحدهایی که در طول سال نتوانند به رعایت استانداردهای تعیین شده در خط تولید بپردازند باطل خواهد شد.

مدیرکل استاندارد خوزستان با اشاره به اینکه هموطنان باید در هنگام استفاده از هر نوع کالایی حتماً از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنند خاطرنشان کرد: این اداره کل نیز به عنوان متولی تعیین کیفیت کالا اهتمام جدی در استانداردسازی واحدهای تولیدی و نیز اعلام و معرفی عمومی تولیدکنندگان متخلف و فاقد نشان استاندارد و نیز ارجاع آنان به مراجع ذیصلاح قضایی را دارد.

انتهای پیام/72001/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول