اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز در آکادمی فدراسیون ووشو

بانوان ووشوکار قمی در تلاش برای کسب مدال با حریفان پیکار می‌کنند

بانوان ووشوکار قمی در تلاش برای کسب مدال از پیکارهای ووشوی قهرمانی کشور از امروز برابر حریفان خود به میدان می‌روند.

بانوان ووشوکار قمی در تلاش برای کسب مدال با حریفان پیکار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پیکارهای ووشو قهرمانی کشور در بخش بانوان در حالی قرار است از امروز آغاز شود که پیش از این هیئت ووشو استان کرمانشاه به عنوان میزبان معرفی شده بود، اما در آخرین لحظات محل برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بانوان تغییر پیدا کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون ووشو کشورمان مکان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بانوان از استان کرمانشاه به استان تهران تغییر یافت و بدین ترتیب مسابقات کشوری رده‌های سنی پایه و بزرگسالان بخش بانوان از امروز در تهران آغاز می‌شود.

این رقابت‌ها از امروز در گروه سنی جوانان شامل ووشوکاران رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود، در حالی که ورود تیم‌ها و ثبت‌ نام آن‌ها فقط در بخش تالو تا روز شنبه نهم آذر ماه در آکادمی فدراسیون ووشو بوده و جلسه سرپرستان و قرعه‌کشی این مسابقات نیز شنبه شب در سالن کنفرانس این آکادمی برگزار شد.

تعداد نفرات هر تیم در بخش تالو شش ووشوکار همراه با یک مربی و یک سرپرست است و زمان برگزاری رقابت‌های بخش تالو از صبح امروز یکشنبه دهم آذر ماه خواهد بود و برترین‌های خود را دوشنبه شب یازدهم آذر خواهد شناخت تا برترین‌ها تجلیل شوند.

این در حالی است که ورود تیم‌های شرکت‌کننده از استان‌های مختلف در بخش ساندای رده سنی جوانان همراه با وزن‌کشی و ثبت نام آنها روز دوشنبه یازدهم آذر انجام می‌شود و زمان مسابقات ساندای جوانان روز سه‌شنبه دوازدهم آذر ماه خواهد بود، ضمن اینکه مرحله نیمه نهایی و فینال این مسابقات روز چهارشنبه سیزدهم آذر ماه به انجام می‌رسد.

در حالی که خروج تیم‌ها در بخش ساندا گروه سنی جوانان روز چهارشنبه سیزدهم آذر ماه در نظر گرفته شده است، بعد از آن بلافاصله رقابت‌های گروه سنی بزرگسالان برگزار می‌شود در حالی که ورود تیم‌ها در رده سنی بزرگسالان فقط در بخش ساندا روز چهارشنبه سیزدهم آذر خواهد بود.

ثبت‌نام و وزن‌کشی این گروه سنی در همین روز در آکادمی فدراسیون ووشو برگزار می‌شود و چهارشنبه شب سیزدهم آذر نیز تیم‌ها و نفرات شرکت‌کننده حریفان خود را خواهند شناخت در حالی که زمان مسابقات ساندای بزرگسالان روز پنجشنبه چهاردهم آذر ماه و زمان برگزاری مرحله نیمه نهایی و فینال روز جمعه پانزدهم آذر ماه پیش‌بینی شده است.

ورود تیم‌ها در رده سنی بزرگسالان بخش تالو روز پنج‌شنبه چهاردهم آذر ماه است در حالی که رقابت‌ها روز جمعه پانزدهم آذر انجام می‌شوند و شرکت‌کنندگان باید خود را به آکادمی فدراسیون ووشو واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران برسانند.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول