اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت خبر داد

تدوین برنامه تکریم خانواده شهدا در واحد فومن و شفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت گفت: برنامه‌های مناسبی در زمینه تکریم خانواده‌های شهدای والامقام توسط واحد فومن و شفت تدوین شده و در حال اجرا است.

تدوین برنامه تکریم خانواده شهدا در واحد فومن و شفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، مجتبی ملکی‌چوبری عصر امروز در دیدار با خانواده چهار شهید این شهرستان با تجدید بعیت با آرمان‌های شهدا اظهار کرد: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی هستند.

وی در دیدار با خانواده معظم شهیدان حسین همتی، عباس نیکویی، علی نبردوست و دانشجوی شهید خسرو احمری در شهرستان شفت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، افزود: حضور در خانواده پرنور شهدا برای مسئولان توفیق بزرگی است که باید آن را قدر بدانیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا را اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه دانست.

وی تصریح کرد: دلجویی و دیدار با خانواده‌های شهدا ادای دین مسئولان نظام به ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

ملکی‌چوبری با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ملت ایران اسلامی دارند، یادآور شد: باید همگان ادامه دهنده و مدافع آرمان‌های شهدا باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهدا تربیت یافتگان دامان پدران و مادرانی هستند که برای احیای دین اسلام فرزندان عزیز خود را فدا کردند.

این مسئول، با اشاره به اینکه تمام مسئولان وظیفه و تکلیف دارند که در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب و شهدا کوشا باشند، یادآور شد: خدمت به خانواده شهدا و جانبازان یکی از مهم‌ترین وظایفی است که مسئولان و مردم به‌عهده دارند.

وی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و توجه به خواسته‌های دانشجویان عضو ستاد شاهد و ایثارگران را از برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی ذکر کرد.

ملکی‌چوبری متذکر شد: برنامه‌های مناسبی در زمینه تکریم خانواده‌های شهدای والامقام توسط واحد فومن و شفت تدوین شده و در حال اجرا است.

انتهای پیام/84002/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول