اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

ایجاد اشتغال برای جوانان صیانت از راه پرافتخار شهداست

استاندار اردبیل گفت: ایجاد اشتغال مولد برای جوانان صیانت واقعی از راه پرافتخار و نورانی شهداست.

ایجاد اشتغال برای جوانان صیانت از راه پرافتخار شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در یادواره شهدای سه محله منصوریه، خیرآباد و اکبریه اردبیل اظهار داشت: وجود هزاران نفر جوان بیکار در شأن استان ولایی و عاشورایی اردبیل نیست و هر کسی که برای اشتغال آبرومند جوانان مستعد و تحصیل کرده ما تلاش کند، گامی در راستای حفظ عزت جامعه و صیانت از سیره شهدا برداشته است.

وی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: سه هزار و 400 شهید جان برکف و والامقام استان ما به عنوان تربیت‌یافتگان مکتب انسان‌ساز حسینی (ع) با نثار عزیزترین سرمایه خود سربلندی کشورمان را رقم زدند که برای همیشه در خاطر مردم باقی می‌ماند.

خدابخش در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: همان‌گونه که اقشار مختلف مردم و حتی دانش‌آموزان و دانشجویان با رها کردن کلاس درس به خیل عظیم رزمندگان اسلام پیوسته و همه توان خود را در خدمت دفاع از این مرز و بوم گذاشتند امروز نیز باید با عزمی همانند عزم دوران دفاع مقدس برای کارآفرینی و استفاده بهینه از توانایی‌های جوانان و سرمایه‌های مادی استان بکوشیم.

این مسئول به ظرفیت‌های مختلف استان به ویژه در کشاورزی و گردشگری اشاره کرد و ادامه داد: استفاده مطلوب از این نعمات خدادادی یقیناً مشکل بیکاری را که به مانند مین عمل نکرده است و انفجار احتمالی آن می‌تواند لطمات جبران‌ناپذیری را به جامعه تحمیل کند، به تدریج برطرف می‌کند.

وی بدنه اجرایی دولت در استان را خدمتگزار مردم و منطقه عنوان کرد و یادآور شد: امنیت امروز ما از برکات خون شهداست و اگر همه با هم و به نیت خدمت تلاش کنیم یقیناً مشمول الطاف و عنایات خاص الهی می‌شویم.

خدابخش با اشاره به برنامه‌های دولت تدبیر و امید، رسیدگی و برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم را از اهم اهداف دولت ذکر کرد و گفت: برای تحقق گام به گام این ایده مهم در استان می‌کوشیم.

دیدار استاندار اردبیل با خانواده یک شهید و دو جانباز در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل به مناسبت هفته بسیج با حضور در منزل شهید شاپور برزگر با پدر، مادر، همسر و فرزندان آن شهید دیدار و از آنان دلجویی کرد.

شهید شاپور برزگر در سال 62 در عملیات غرورآفرین والفجر چهار در اطراف شهر پنجوین عراق به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.

مجید خدابخش در منزل جانباز بالای 75 درصد ناصر دستاری نیز حاضر شد و با وی و خانواده آن جانباز نیز دیدار و گفت‌و گو کرد.

جانباز ناصر دستاری نیز در سال 66 در منطقه ماهوت به خیل پرافتخار جانبازان پیوسته است.

استاندار اردبیل همچنین در منزل عظیم عظیم‌پور جانباز بالای 75 درصد و برادر پنج شهید حضور یافت و با وی و خانواده‌اش دیدار و دلجویی کرد.

جانباز عظیم عظیم‌پور در سال 62 در عملیات والفجر یک در منطقه غرب کشور به خیل جانبازان سرافراز پیوسته است.

انتهای پیام/62006/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول