اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نور:

شهرداری امانت‌دار بیت‌المال است

امام جمعه نور شهرداری را امانت‌دار بیت‌المال دانست و بیان داشت: استخراج درست منابع، هزینه،جلو گیری از تضییع بیت‌المال و سودجویی برخی افراد، از ضروریات است.

شهرداری امانت‌دار بیت‌المال است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام عبدالرحمان باقرزاده صبح امروز در آیین تودیع و معارفه شهردار ایزدشهر،شهرداری را امانت‌دار بیت‌المال دانست و بیان داشت: استخراج درست منابع، هزینه،جلو گیری از تضییع بیت‌المال و سودجویی برخی افراد از ضروریات است.

امام جمعه نور ابراز داشت: در حوزه مدیریت شهری موضوع همکاری بین ارکان شهرداری،شورا و مدیر اجرایی یعنی شهردار بسیار مهم است،اگر بنا باشد خدای ناکرده تصمیمات و اعمال مدیریت جزیره‌ای باشد،قطعا شورا و شهردار موفق نیست.

وی  افزود: شورا و شهردار باید با همه کارشناسی لازم و اصل مشورت به یک زبان و یکدل در راه یک هدف مشترک تبدیل شوند،البته تضارب آرا پشتوانه خوبی برای شهردار می‌تواند باشد و شهردار می‌تواند با این پشتوانه عامل حرکت شهر باشد و این بسیار پربرکت است.

باقرزاده تصریح کرد: باید به این اصل اساسی توجه داشت که اگر خللی در کار و مدیریت شهری ایجاد شود،بدخواهانی هستند که بخواهند با گل‌آلود کردن آب،ماهی خودشان را بگیرند.

امام جمعه نور متذکر شد: شهردار یک عضو شورای شهر و اعضای شورای شهر یک شهردار هستند که در کنار هم عامل پیش برنده  می‌شوند، اگر مردم احساس کنند وحدت و انسجام  وجود ندارد، احساس نگرانی می‌کنند.

خطیب جمعه نور احترام به حقوق،رای و نظر مردم را احترام به خود مردم دانست و افزود: مردم انتظار برخورد کریمانه دارند و شورا و شهردار باید انتظارات قانونی مردم را برآورده سازند.

باقرزاده خاطر نشان کرد: شهردار و شورا در مدیریت شهری باید افق دید خود را به آینده نسبتا دور داشته باشند و در برنامه‌ریزی و عملکرد درازمدت دور را ببیند و حداقل برای 25 سال آینده تصمیم بگیرند و برنامه داشته باشند.

وی جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران را برای توسعه و پیشرفت شهر ضروری دانست و ابراز داشت: باید در مدیریت شهری از مردم نمره قبولی گرفت که رضای خداوند در رضای مردم است.

انتهای پیام/86023/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول