اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با غلبه بر یگانه امواج بندر انزلی روی داد

پیروزی تیم والیبال بانوان شهرداری سنندج در لیگ

در ادامه مسابقات دور رفت دسته اول والیبال بانوان کشور، شهرداری سنندج موفق شد در آخرین بازی خود در گروه دوم مسابقات با نتیجه 3 بر یک برابر نماینده بندر انزلی به پیروزی دست یابد.

پیروزی تیم والیبال بانوان شهرداری سنندج در لیگ

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ساعاتی قبل آخرین بازی‌های والیبال بانوان کشور در لیگ دسته یک برگزار شد که در  جریان آن تیم شهرداری سنندج نماینده استان کردستان در سومین بازی خود در مقابل میزبان صف‌آرایی کرد.

شهرداری که پیش از این و با کسب دو شکست 3 بر 2 برابر هیئت قزوین و 3 بر صفر در مقابل شهرداری ارومیه تنها یک امتیاز کسب کرده بود توانست با حساب 3 بر یک یگانه امواج بندر انزلی را مغلوب و 3 امتیاز به اندوخته‌های خود اضافه کند.

در دیگر دیدار این گروه نیز شهرداری ارومیه با حساب 3 بر یک هیئت قزوین را شکست داد تا با 3 برد متوالی و کسب 8 امتیاز در صدر جدول قرار گیرد.

هیئت قزوین نیز با وجود پذیرش این شکست با همان 5 امتیاز در جایگاه دوم گروه ایستاد و تیم‌های شهرداری و یگانه امواج نیز به ترتیب با 4 و یک امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

در گروه دوم پیکارها نیز چهار تیم حضور دارند که در پایان از هر گروه دو تیم به دور نیمه نهایی صعود خواهند کرد.

دور برگشت این رقابت‌ها دی‌ماه امسال برگزار می‌شود و در نهایت دو تیم برتر رقابت‌های لیگ دسته یک در سال آینده به مسابقات لیگ برتر کشور صعود خواهند کرد.

انتهای پیام/79012/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول