اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف آذربایجان غربی اعلام کرد

رفع اختلاف 34 پلاک ثبتی مورد اختلاف منابع طبیعی آذربایجان غربی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: رفع اختلاف 34 پلاک ثبتی مورد اختلاف اوقاف و منابع طبیعی به طور کلی انجام شد.

رفع اختلاف 34 پلاک ثبتی مورد اختلاف منابع طبیعی آذربایجان غربی

حجت‌الاسلام علی مصائبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در اجرای تفاهم‌نامه اوقاف و منابع طبیعی رفع اختلاف 34 پلاک ثبتی مورد اختلاف اوقاف و منابع طبیعی به طور کلی انجام شد.

وی به تفاهمنامه با اداره کل منابع طبیعی استان اشاره کرد و متذکر شد: بر اساس این تفاهم‌نامه زمین‌های اختلافی بین منابع طبیعی به موقوفات بازگردانده و برای آن‌ها سند ثبتی اخذ شد.

مصائبی با بیان اینکه رفع اختلاف 34 پلاک ثبتی مورد اختلاف اوقاف و منابع طبیعی به طور کلی انجام شد، ابراز داشت: در اجرای تفاهم‌نامه اوقاف و منابع طبیعی از 34 پلاک ثبتی به مساحت بیش از 27 هزار و 710 هکتار به طور کلی رفع اختلاف شد.

وی یادآور شد: برابر مدارک به میزان بیش از 6 هزار و 128 هکتار نیز موقوفات تعیین و با توجه به نیاز منطقه و بقاع متبرکه از اراضی بلامعارض ملی به میزان بیش از 89 هکتار به اماکن مذهبی و بقاع متبرکه واگذار شد.

مصائبی تصریح کرد: برخی از افراد اموال خود را وقف کارهای خیر می‌کنند بدون این که برای آن وقف‌نامه دریافت کنند که این امر زمینه را برای سو استفاده متجاوزان به موقوفات فراهم می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از مردم خواست تا موقوفاتی را فاقد وقفنامه هستند به اداره کل اوقاف و امور خیریه معرفی کنند تا وقفنامه برای آن‌ها صادر کرده و نسبت به اجرای نیت واقف اقدام شود.

انتهای پیام/61005/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول