اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون‌های مساجد گچساران:

هفتمین کانون فرهنگی و هنری گچساران مجوز فعالیت کتابخانه گرفت

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گچساران گفت: هفتمین کانون فرهنگی و هنری در این شهرستان مجوز راه‌اندازی کتابخانه دریافت کرد.

هفتمین کانون فرهنگی و هنری گچساران مجوز فعالیت کتابخانه گرفت

سید نعمت‌الله حجازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نقش مهمی در ارتقای سطح دانش عمومی و فعالیت‌های فرهنگی و هنری ایفا می‌کند.

وی با اشاره به دریافت تعدادی مجوز جدید برای فعالیت کتابخانه در این کانون‌ها افزود: بعد از دریافت مجوز رسمی شش کانون فرهنگی و هنری در گچساران و باشت برای ایجاد کتابخانه، هفتمین کانون فرهنگی و هنری در گچساران نیز این مجوز را دریافت کرده است.

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گچساران تصریح کرد: براساس مصوبه شماره 302 شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصوبه شورای فرهنگ عمومی، دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر صدور مجوز فعالیت کتابخانه‌های مساجد همچنین با عنایت به حقوق شرعی امام جماعت و هیئت امناء نسبت به مدیریت عمومی و نظارت همه جانبه به فعالیت‌های مساجد و نظر مساعد ستاد عالی نظارت بر کانون‌های فرهنگی در خصوص ارائه خدمات کتابخانه‌ای تاکنون مجوز هفت کانون فرهنگی و هنری در گچساران و باشت صادر شده است.

وی با اشاره به کانون‌های فرهنگی و هنری دارای مجوز در گچساران و باشت، کانون‌های فرهنگی و هنری مهدویت در مسجد امام حسین(ع) روستای کته و کانون فرهنگی و هنری شهید سبزعلی در باشت را از جمله کانون‌های دارای کتابخانه عنوان کرد.

کتابخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گچساران 14 هزار جلد کتاب دارد

حجازی تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری باقرالعلوم واقع در کوی طالقانی، امام حسن مجتبی (ع) در باغ فردوس، مسجد صاحب‌الزمان (عج) روستای آرو، امام جعفر صادق (ع) کتابخانه خاتم‌الانبیاء و کانون فرهنگی و هنری مسجد امام حسن (ع) در روستای آبشیرین از توابع گچساران از دیگر کانون‌های دارای مجوز فعالیت کتابخانه‌ای در گچساران و باشت است.

وی با بیان اینکه کتابخانه‌های فعال در این مراکز برای استفاده عموم است، ادامه داد: مجوز فعالیت کتابخانه‌های کانون فرهنگی و هنری در کهگیلویه و بویراحمد توسط دبیر عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، دبیر هیئت هماهنگی و نظارت و مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان صادر شده است.

حجازی عنوان کرد: در حال حاضر در کتابخانه‌های این کانون‌های فرهنگی و هنری در حدود 14 هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف فرهنگی، هنری، مذهبی، اجتماعی، سیاسی و ... وجود دارد.

وی با اشاره به زمان فعالیت این کتابخانه‌ها اظهار داشت: فعالیت کتابخانه‌های کانون مساجد گچساران در دو وقت صبح و عصر بوده که کانون‌های فرهنگی و هنری آماده عضوگیری و استفاده عموم از کتابخانه‌های این مراکز است.

انتهای پیام/82001/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول