اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر تاکنون صورت گرفته است

واگذاری بیش از 250 هزار واحد مسکن مهر توسط بنیاد مسکن

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: تاکنون حدود 250 هزار واحد مسکن مهر از سوی بنیاد مسکن در سراسر کشور تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است.

واگذاری بیش از 250 هزار واحد مسکن مهر توسط بنیاد مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس جواد حق شناس در بازدید از طرح‌های مسکونی شهرستان‌ مرودشت و طرح مسکن مهر شهر زرقان اظهار داشت: در مجموع 340 هزار مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر در دست ساخت داشتیم که مابقی نیز در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن بر تعهدات خود برای تحویل مسکن مهر به متقاضیان ثبت‌نام شده پایبند است افزود: به مصوبات گذشته در مورد پروژه‌های مسکن مهر پایبندیم و روند کار متوقف نشده است.

معاون بنیاد مسکن کشور با اشاره به اینکه مسکن مهر با حمایت دولت و پول مردم احداث می‌شود، گفت: دولت برای واحدهای مسکن مهر وام 25 تا 30 میلیون تومانی اعطا کرده و این روند را ادامه می‌دهد.

حق شناس اضافه کرد: مابقی هزینه‌های ساخت در قراردادی سه‌جانبه بر اساس شرایط منطقه، نوع مصالح و سایر ویژگی‌ها متغیر بوده و متقاضیان مابه‌التفاوت وام و هزینه تمام شده را پرداخت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در بسیاری از نقاط روستایی آورده‌ متقاضیان بین 13 تا 15 میلیون تومان متغیر است.

معاون بنیاد مسکن کشور تفاوت قیمت‌ها را در امکانات و نوع سازه‌ها دانست و ادامه داد: بعضی جاها سایت‌های مسکن مهر به منابع و تاسیسات آب‌، برق و گاز نزدیک بوده که شاهد تسریع در پروژه‌ها هستیم.

انتهای پیام/2448/ر/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول