اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی:

اجرای مسکن مهر در حال تجدید نظر است

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: این شیوه مسکن مهر در حال تجدید نظر است به محض انجام مقدمات کار شیوهای جدید آن انجام و اطلاع رسانی می‌شود.

اجرای مسکن مهر در حال تجدید نظر است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، سید‌محمد پژمان عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژ‌ه‌های مسکن‌های مهر شهرستان جیرفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اصلا موضوع رهاسازی مسکن مهر مطرح نیست بلکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار است.

وی افزود: تمام کارهایی که آغاز شده و تعهد ایجاد شده با قوت دنبال می‌شود و تمام بضاعت دولت در حدی که تکلیف دارد، مصرف می‌شود تا این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسند و بخش زیادی از هموطنان صاحب سرپناه شوند.

پژمان تصریح کرد: این شیوه و رویکرد تأمین مسکن یا به دلیل حجم کار که عمدتاً ایراد می‌گیرند مقدار حجمی که در این زمان کوتاه آغاز شده خیلی با ظرفیت‌های کشور تطابق ندارد و یا برخی نقص‌هایی که گرفته می‌شود که شاهد برخی از این موارد در سایت مسکن مهر جیرفت بودیم.

وی ادامه داد: این سایت با بیش از یک هزار و 200 واحد مدرسه و مسجد ندارد و تأسیسات زیربنایی آب و برق آن تأمین نشده است و باید با این رویکرد که بتوانیم مکان‌یابی را به جایی سوق دهیم که خدمات دارند و یا تأمین خدمات آن زحمات کمتری دارد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه دولت حتماً سیاست‌های تشویقی در احداث مسکن و سیاست‌های مؤثر برای تأمین مسکن مردم داشته باشد، یک امر لازم، ضروری و قطعی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: این شیوه مسکن مهر در حال تجدید نظر است به محض انجام مقدمات کار شیوهای جدید آن انجام و اطلاع رسانی می‌شود و انجام تعهدات قبلی و برنامه‌ریزی برای اتخاذ راهکارهایی که تأمین مالی طرح‌های مسکن انجام شود در دستور کار است.

مرضیه نظاری مدیرکل دفتر مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اهداف بازدید از مسکن‌های مهر اظهار داشت: بررسی و رسیدگی به مشکلات برخی از پروژه‌هایی که آغاز شده است و ارائه راهکارهایی برای اتمام هر چه سریعتر پروژه‌ها و انجام تعهداتی که دولت در قبال پروژه‌های مسکن مهر دارد، از جمله اهداف بازدید از پروژه‌های مسکن مهر است.

وی افزود: علاوه بر اینکه تمهیداتی می‌اندیشیم و بازدیدهایی انجام می‌شود شیوه‌های جدیدی برای تأمین مالی احداث مسکن با توجه به شیوه‌ها و الگوهایی که دولت بیان کرده اتخاذ می‌شود.

انتهای پیام/80002/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول