اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن تاکید کرد

لزوم همکاری سازمان‌های خدمات‌رسان برای تحویل واحدهای مسکن مهر

مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر لزوم حمایت و همکاری بیشتر نهادها و سازمان‌های خدمات‌رسان برای تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر تاکید کرد.

لزوم همکاری سازمان‌های خدمات‌رسان برای تحویل واحدهای مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، امید محمدی در بازدید از پروژه 610 واحدی تعاونی مسکن محلی و کارکنان و کارگران دولت شهر زرقان و تعدادی از واحدهای مسکن مهر خودمالک این بخش که توسط بنیاد مسکن در حال نظارت و اجرا است، اظهار داشت: همکاری سازمان‌ها و نهادهای تامین‌کننده آب، برق، گاز و سازمان‌های وابسته به شهرداری‌ها موجب تسریع در واگذاری واحدهای مسکونی می‌شود.

وی افزود: تولید و عرضه مسکن، قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت از اولویت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی، راهکارهای مختلف برای تأمین اراضی اجاره بلندمدت به روش‌های استفاده از زمین‌های دولتی در بنیاد مسکن دنبال می‌شود.

وی گفت: پرداخت وام به متقاضیان دارای زمین ملکی، با حفظ مالکیت اشخاص بر عرصه و اعیان نیز از جمله راهکارهایی بوده که در سال‌های گذشته با تاکید بر آن برای خانه‌دار شدن مردم تلاش شده است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس نیز در این بازدید گزارشی از پیشرفت این پروژه‌ها ارائه داد.

عطاالله زمانی ابراز داشت: پروژه 610 واحدی تعاونی مسکن محلی و کارکنان و کارگران دولت شهر زرقان از محل اعتبارات مسکن مهر در این شهر احداث شده است.

این پروژه در زمینی به عرصه 77 هزار و 20 متر مربع از دی ماه سال 90 شروع و تاکنون دارای آب، برق، گاز و محوطه‌سازی شده است و در سال جاری به اتمام می‌رسد.

متراژ متوسط هر واحد با مشاع 100 متر مربع بوده که در دو طبقه و 153 بلوک و هر بلوک دارای چهار واحد مسکونی است.

میزان تسهیلات مسکن مهر برای هر متقاضی 250 میلیون ریال و سهم آورده هر متقاضی به صورت متوسط 330 میلیون ریال با توجه به اعیانی واحد است.

انتهای پیام/2448/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول