اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت صورت می‌گیرد

ساخت 340 هزار واحد مسکن مهر توسط بنیاد مسکن

رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: 340 هزار واحد مسکن مهر توسط این نهاد در شهرهای زیر 25 هزار نفر در سطح کشور در حال احداث است.

ساخت 340 هزار واحد مسکن مهر توسط بنیاد مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس علیرضا تابش در بازدید از پروژه 610 واحدی مسکن مهر شهر زرقان شهرستان شیراز با اشاره به کمک‌های این بنیاد برای ساخت مسکن خودمالک اظهار داشت: پرداخت وام ساخت مسکن خودمالک در شهرهای کوچک مردم را از تقاضای مسکن انبوه، متراکم و به صورت مجتمع‌های مسکونی بی‌نیاز کرده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خانه‌دار شدن قشر محروم جامعه را از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: این امر با همکاری تمام دستگاه‌ها محقق شده است.

وی در ادامه گفت: 340 هزار واحد مسکن مهر توسط این نهاد در شهرهای زیر 25 هزار نفر در سطح کشور در حال احداث است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از روند احداث مسکن شهری در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت گفت: پروژه 610 واحدی زرقان در زمینی به مساحت 77 هزار و 20 متر مربع از بهمن ماه 1390 آغاز شده است.

سید علی نقی لقمانی با بیان اینکه این طرح به‌زودی با تجهیز زیرساخت‌ها به متقاضیان واگذار می‌شود اضافه کرد: احداث طرح‌های زیرساختی و آب و برق و گاز در این مجتمع پیگیری شده و در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس بیان کرد: در این پروژه ساختمانی هر واحد مسکونی حدود 100 متر مربع مساحت دارد و کل طرح در 153 بلوک احداث شده است.

لقمانی ادامه داد: هر بلوک دارای چهار واحد دو طبقه بوده که با استفاده از تسهیلات مسکن مهر و با همکاری بانک مسکن در حال احداث است.

جواد حق شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن و امید محمدی مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن کشور و جمعی از مسئولان محلی در این بازدید رئیس بنیاد مسکن کشور را همراهی کردند.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول