اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل استاندارد خوزستان خبر داد

آزمون دوره‌ای 400 وسیله توزین و سنجش در خوزستان

مدیر کل استاندارد خوزستان از آزمون 399 دستگاه باسکول وسایل نقلیه از ابتدای امسال تاکنون در این استان خبر داد.

آزمون دوره‌ای 400 وسیله توزین و سنجش در خوزستان

رضا دهدشتی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 399 باسکول نصب شده در مناطق مختلف استان خوزستان مورد آزمون اولیه (سنواتی) قرار گرفته است.

وی افزود: از این تعداد 376 عدد از آنها الزامات اندازه شناسی را برآورده کرده و از صحت کار مناسبی برخوردار هستند و برچسب آزمون دوره‌ای سال  92روی آنها نصب شده است.

مدیرکل استاندارد خوزستان تصریح کرد: تعداد 23 عدد باسکول نیز مردود و نیازمند اصلاح و تعمیر شناخته شد که پس از تعمیر، مجدداً آزمون شده و مجوز ادامه فعالیت دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: با استناد به فصل ششم از ضوابط اجرایی و مقررات اوزان، مقیاس‌ها و و سایل سنجش موضوع بند 7 ماده 20 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان استاندارد ایران مصوب سال 1375 و مواد 22، 23 و 24 در شرح وظایف دارندگان اوزان و مقیاس‌ها و وسایل سنجش، باید هر وسیله سنجش از جمله باسکول‌ها حداقل یک بار در سال مورد ارزیابی صحت عملکرد که آزمون نامیده می‌شود قرار گیرند که این مهم توسط کارشناسان سازمان ملی استاندارد ایران و یا شرکت‌های مجری تائید صلاحیت شده  به نیابت از سازمان ملی استاندارد ایران صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/72001/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول