اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

غربی‌ها چاره‌ای به غیر از پذیرش حقوق‌ هسته‌ای ایران نداشتند

امام جمعه کرج گفت: کشورهای غربی در برابر ایستادگی ملت ایران چاره‌ای جز پذیرش حقوق هسته‌ای ما نداشتند.

غربی‌ها چاره‌ای به غیر از پذیرش حقوق‌ هسته‌ای ایران نداشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نماز سیاسی ـ عبادی جمعه این شهرستان امروز به امامت آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی و با حضور اقشار مختلف مردمی برگزار شد.

حسینی همدانی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: در هفته‌ گذشته اخبار خوشی از مذاکرات ایران با کشورهای غربی در حوزه پرونده هسته‌ای منتشر شد و خوشبختانه مردم ما توانستند بار دیگر در عرصه بین‌المللی حقانیت خود را به اثبات برسانند.

وی تصریح کرد: در این مذاکرات دستاوردهای بزرگی نصیب کشورمان شد که مهمترین آن تایید حقوق هسته‌ای ایران و پذیرش ایران هسته‌ای از سوی غربی‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه به دلایل کسب این موفقیت اشاره کرد و گفت: هدایت‌ها و نظارت‌های مقام عظمای ولایت و وحدت و همدلی مردم ما در کنار ایستادگی در راه تحقق حقوق و اهداف انقلاب از جمله مهمترین دلایل موفقیت‌های هسته‌ای اخیر است.

* هیچ قدرتی توان آسیب رساندن به ایران را ندارد

حسینی همدانی تاکید کرد: بار دیگر ثابت شد که اگر همه مردم و مسئولان در کنار هم بوده و با وحدت و همدلی پشت سر ولایت حرکت کنند،‌ هیچ قدرتی نمی‌تواند به ایران و انقلاب آسیب برساند.

وی افزود: کشورهای غربی تصور می‌کردند که با تهدید ملت ایران و فشارهای اقتصادی می‌توانند مردم و مسئولان ایران را به زانو درآوردند، اما پوچ بودن این تصور در مذاکرات هسته‌ای ثابت شد.

امام جمعه شهرستان کرج افزود: در حوزه فعالیت‌های هسته‌ای سال‌ها غربی‌ها تلاش کردند تا حقوق ما را نادیده بگیرند، اما ایستادگی و استقامت ملت ایران تمام توطئه‌های آنها را خنثی کرد و امروز سران کشورهای غربی حقوق مسلم ما را پذیرفته‌اند.

حسینی همدانی تاکید کرد: در این مذاکرات نمایندگان ایران به خوبی از حقوق و منافع کشورمان دفاع کردند که این اقدام ارزشمند و بسیار مهمی بود و تقدیر رهبری معظم انقلاب این امر را اثبات کرد.

وی در پایان اظهار داشت: حال نوبت غربی‌ها است که حسن نیت خود را نشان داده و به توافقات انجام‌شده، پایبند باشند، در غیر اینصورت ایران نیز رویکرد تازه‌ای را در برابر آنها اتخاذ خواهد کرد.

انتهای پیام/2302/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول