اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

ملت ایران با شایعه‌پراکنی آمریکا در موضوع هسته‌ای‌ ناامید نمی‌شود

امام جمعه موقت یاسوج گفت: ملت ایران با شایعه‌پراکنی آمریکا در موضوع هسته‌ای هیچگاه‌ ناامید نمی‌شود.

ملت ایران با شایعه‌پراکنی آمریکا در موضوع هسته‌ای‌ ناامید نمی‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامی‌داشت روز 10 آذر سالروز شهادت آیت‌الله شهید مدرس اظهار کرد: نمونه واقعی یک نماینده و وکیل مردم در مجلس آن شهید بزرگوار است.

وی با برشمردن پاره‌ای از صفات آن نماینده شهید، تصریح کرد: شجاعت و دینداری و همچنین پایداری و استقامت در برابر زیاده‌خواهی منفعت‌طلبان از صفات بارز شهید آیت‌الله مدرس است.

حسینی‌صدر در همین خصوص افزود: مدرس به اسلامیت و جمهوریت در کنار هم اعتقاد راسخ داشت و به همین دلیل مورد خشم و کینه سلسله ستمگر پهلوی قرار گرفت.

امام جمعه موقت شهر یاسوج تصریح کرد: نظریه عدم جدایی دین از سیاست را آن شهید بزرگوار مطرح کرد و امروز کشور ایران اسلامی بر اساس آن شیوه در دنیای امروز مدل جدیدی از حکومت را که الگوی بسیاری در عالم شده بنیان نهاده است.

امام جمعه موقت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، مدرس را بهترین الگو و سرمشق برای نمایندگان مجلس در جمهوری اسلامی دانست و گفت: امام و رهبری در اظهارات خود از لزوم الگوگیری و الگوپذیری از روش و منش شهید مدرس به نمایندگان تأکیداتی داشته‌اند.

حسینی‌صدر بخش مهم دیگری از اظهارات خود در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه شهر یاسوج را به موضوع مذاکرات و توافق اخیر هسته‌ای اختصاص داد و گفت: در مذاکرات اخیر هسته‌ای دستاوردهای خوبی عاید کشورمان شد از جمله این‌که آن‌ها حق غنی‌سازی توسط ایران را به رسمیت شناختند.

امام جمعه موقت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مواضع جان کری پس از توافق هسته‌ای مبنی بر عدم حق غنی‌سازی توسط ایران را تنها شگردی برای ناامید کردن ملت دانست و گفت: به این گونه جوسازی‌ها نباید اهمیت داد.

حسینی‌صدر موفقیت‌های هسته‌ای کشور را مربوط به اقدامات همه دولت‌ها دانست و گفت: نباید نقش برجسته دولت‌های گذشته در موفقیت‌ها نادیده گرفته شود.

انتهای پیام/2571/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول