اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام بنیاد شهید:

موفقیت مذاکرات هسته‌ای نتیجه صبر و استقامت ملی است

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: موفقیت‌های اخیر در مذاکرات هسته‌ای کشورمان ناشی از صبر و استقامت ملی و بهره‌مندی از روحیه بسیجی است.

موفقیت مذاکرات هسته‌ای نتیجه صبر و استقامت ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مراسم اربعین ابوالشهیدان عباسعلی نژاد فلاح بعد از ظهر امروز همزمان با مراسم یادبود شهدای روستای خور از توابع شهرستان ساوجبلاغ و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، مردم ولایی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

در بخشی از این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید حبیب‌الله حسنی قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور طی سخنانی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی مردم ولایی ما در همه صحنه‌ها حضوری ولایی داشته و هرگاه کشور و انقلاب به حضور مردم در صحنه نیاز داشت، بسیجیان و ایثارگران ما در صف نخست قرار داشتند.

وی تاکید کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس دشمنان اسلام و انقلاب تلاش بسیاری برای ضربه زدن به ملت ایران و جمهوری اسلامی انجام دادند، اما این شهدای بزرگوار با لبیک به ولایت در برابر دشمنان ایستادگی کرده و امنیت و آرامش امروز ما مرهون ایثار و فداکاری آنها است.

قائم مقام بنیاد شهید تاکید کرد: اگر نبود ایستادگی و استقامت شهدا و جانبازان و آزادگان سرافراز دفاع مقدس، امروز کشور ما از عزت و سربلندی در جهان برخوردار نبود.

حسنی بیان داشت: در این راه نقش خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز بسیار حائز اهمیت است و بزرگانی چون ابوالشهیدان نژاد فلاح با تربیت فرزندان ولایی و تقدیم آنها به انقلاب، خدمات بسیار بزرگی به کشور انجام داده و بر گردن همه ما حق دارند.

وی ادامه داد: اگر امروز ایران اسلامی در جهان سربلند و با عزت بوده و می‌توانیم در برابر زیاده‌خواهی‌های غربی‌ها ایستادگی کنیم، ثمره خون پاک شهیدانی است که در راه دفاع از اسلام و انقلاب جان خود را تقدیم کردند.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تاکید کرد: تا زمانی که ما از روحیه بسیجی و ولایت‌مداری سود می‌بریم، به طور قطع هیچ قدرتی توان تعرض به کشورمان را نخواهد داشت.

حسنی با اشاره به مذاکرات اخیر ایران با 5 + 1 در ژنو گفت: در این مذاکرات کشورهای غربی نمی‌خواستند حقوق ما را بپذیرند، اما هدایت‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب، ایستادگی و استقامت ملت ایران در راه تحقق اهداف و آرمان‌های اسلام و انقلاب و تلاش مسئولان موجب شد که آنها به حقانیت برنامه‌های ایران اعتراف کنند.

وی تاکید کرد: روحیه بسیجی و ایستادگی ملت ایران در راه تحقق اهداف انقلاب مهمترین دلیل پیروزی دیپلمات‌های ایرانی در مذاکرات اخیر بود.

حسنی در پایان اظهار داشت: به طور قطع با حفظ وحدت و ولایت‌مداری در داخل، می‌توانیم در آینده نیز موفقیت‌های بیشتری را کسب کرده و در جهان با عزت و سربلند باشیم.

انتهای پیام/2302/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول