اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بختیاری‌زاده در گفت‌و‌گو با فارس:

صبا هماهنگ و آماده وارد دور برگشت لیگ برتر می‌شود

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با تمرینات خوبی که انجام شده و حمایت خوبی که باشگاه انجام داده صبای قم با هماهنگی و آمادگی مطلوب وارد دور برگشت لیگ برتر فوتبال می‌شود.

صبا هماهنگ و آماده وارد دور برگشت لیگ برتر می‌شود

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: ما در شرایطی هستیم که دیگر نباید به سادگی امتیاز از دست بدهیم، به همین خاطر یکی از مهمترین اهداف ما در نیم فصل دوم لیگ برتر بهبود موقعیت تیم در جدول رده‌بندی است.

وی با اشاره به حساسیت همه بازی‌های صبای قم تا پایان لیگ سیزدهم، به مسابقه این تیم با ملوان بندرانزلی اشاره کرد و افزود: موفقیت برابر این تیم سبب تقویت روحیه و افزایش انگیزه بازیکنان صبا برای رسیدن به هدفی که در پی آن هستیم خواهد شد، به همین خاطر در این دیدار برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.‌

مربی تیم فوتبال صبای قم عنوان داشت: تیم خوب و آماده‌ای داریم و بازیکنان صبای قم از هر نظر در آمادگی کامل به سر می‌برند و فکر نمی‌کنم برای کسب سه امتیاز در بازی خارج از خانه هفته شانزدهم با ملوان بندرانزلی مشکلی داشته باشیم.

وی بازی با ملوان بندرانزلی را جدالی سخت دانست و بیان داشت: با اینکه آنها یکشنبه این هفته در بازی معوقه هفته دوازدهم به استقلال تهران باختند اما این تیم در هفته‌های اخیر روند رو به رشدی داشته و حتی الان از ما دو امتیاز بیشتر دارند به همین خاطر نباید ملوان را ضعیف قلمداد کرد.

بختیاری‌زاده ادامه داد: در این مسابقه غایب سرشناس تیم فوتبال صبای قم فرید بهزادی است که به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم صبا را همراهی کند ولی به غیر از وی سایر بازیکنان مشکلی ندارند و دست کادر فنی برای انتخاب ترکیب دلخواه باز است.

وی عنوان داشت: تیم فوتبال صبای قم برای اینکه بتواند در لیگ سیزدهم به جایگاه شایسته‌ای دست یابد از همین هفته به دنبال جمع‌آوری امتیازهای لازم است و طبیعی است که در این راستا نباید برای ما بازی خانگی با میهمان بودن در خانه حریفان تفاوتی داشته باشد.

مربی تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: تیم ما با توجه به بازیکنانی که دارد در نیم‌فصل دوم حتما شرایط بهتری نسبت به دور رفت لیگ سیزدهم خواهد داشت، سوابق صبا نشان می‌دهد که رتبه دوازدهمی شایسته این تیم نیست بنابراین هدف ما رسیدن به جایگاه‌های بالای رده‌بندی لیگ برتر است.

تیم فوتبال صبای قم در هشتمین مسابقه بیرون از خانه خود در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس از ساعت 15 عصر امروز جمعه هشتم آذر ماه در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف تیم ملوان این شهر خواهد رفت.

انتهای پیام/78002/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول