اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم لیگ دسته اول جوانان کشور

جوانان صبای قم به پیروزی مقابل پارس خلیج خودرو می‌اندیشند

تیم جوانان صبای قم در پنجمین هفته از دور رفت رقابت‌های فوتبال دسته اول جوانان کشور برای تثبیت موقعیت خود در بالای جدول رده‌بندی مقابل پارس خلیج خودرو صف‌آرایی می‌کند.

جوانان صبای قم به پیروزی مقابل پارس خلیج خودرو می‌اندیشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور رفت از مرحله گروهی فوتبال دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور از فردا با رقابت تیم‌های حاضر در گروه‌های مختلف وارد هفته پنجم می‌شود و در گروه دوم دیداری حساس در شهر مقدس قم به انجام می‌رسد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان، شاگردان مهدی گائینی در تیم فوتبال جوانان صبای قم روز چهارشنبه ششم آذرماه در حضور تماشاگران خودی در سومین دیدار خانگی میزبان تیم پارس خلیج خودرو نماینده ورامین خواهند بود تا بعد از پیروزی خارج از خانه هفته گذشته، پیروزی دیگری را این بار در خانه به دست بیاورند.

تیم‌های فوتبال جوانان صبای قم و پارس خلیج خودرو در دیداری حساس از هفته پنجم دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ آزادگان از ساعت 14:30 فردا، در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

جوانان صبای قم در 2 بازی خانگی قبل خود که دیدارهایی از هفته‌های اول و سوم مرحله گروهی مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته اول جوانان کشور بود و در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، به ترتیب برابر تیم‌های پاس همدان و آب منطقه‌ای کرمانشاه به میدان رفت و با باخت سه بر یک برابر پاس همدان و پیروزی سه بر 2 مقابل نماینده کرمانشاه از این 2 مسابقه خارج شد.

فوتبالیست‌های جوان صبای قم در مقابل خورشید قروه کردستان و منتظران بندر امام نیز در خارج از خانه به میدان رفته‌اند که در دیدار اول به تیم خورشید قروه کردستان با یک گل باخته و در دیدار بعدی مقابل تیم منتظران بندر امام 2 بر یک به برتری دست یافتند و در حال حاضر با موقعیتی مناسب در مکان چهارم جدول رده‌بندی 9 تیمی مسابقات گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول جوانان فوتبال باشگاه‌های کشور جای گرفته‌اند.

صبای قم در این گروه با تیم‌های پاس همدان، خورشید قروه کردستان، آب منطقه‌ای کرمانشاه، منتظران بندر امام، پارس خلیج خودرو ورامین، نفت امیدیه، ولایت اهواز و پتروشیمی ماهشهر هم‌گروه است و بازی‌ها به صورت رفت و برگشت به انجام می‌رسند.

فوتبالیست‌های جوان و آینده‌دار در ترکیب تیم صبای قم بعد از بازی عصر چهارشنبه ششم آذرماه با تیم پارس خلیج خودرو ورامین در ورزشگاه تختی قم، روز دوازدهم آذرماه در شهر امیدیه با نفت این شهر دیدار می‌کنند و در هفته هفتم روز هجدهم آذرماه در قم میزبان تیم ولایت اهواز خواهند بود و در هفته هشتم و پایانی دیدارهای دور رفت مرحله گروهی نیز روز بیست و چهارم آذرماه میهمان تیم پتروشیمی ماهشهر هستند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول