اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آغاز دور برگشت لیگ برتر نوجوانان کشور

صبا در قم از شموشک گلستان پذیرایی می‌کند

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در مسابقه‌ای از نخستین هفته دور برگشت لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور در قم از تیم شموشک گلستان پذیرایی خواهد کرد.

صبا در قم از شموشک گلستان پذیرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور با شرکت 24 تیم برگزار می‌شود و مدعیان حاضر در این رقابت‌ها در سه گروه هشت تیمی بازی‌های مرحله مقدماتی این فصل را برگزار می‌کنند.

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان که مجری برگزاری لیگ‌های رده‌های سنی پایه فوتبال کشور است، تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها برای به دست آوردن مجوز صعود به مرحله بعد و همچنین تلاش برای فرار از خطر سقوط به دسته اول، بازی‌های خود را به شکل رفت و برگشت انجام می‌دهند.

فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم نیز در مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور حضور دارند و در گروه سوم مرحله مقدماتی در جدال با هفت حریف سرسخت تلاش می‌کنند تا از اعتبار فوتبال قم و موقعیت صبا در لیگ برتر محافظت کنند.

هر چند تیم فوتبال نوجوانان صبای قم دیدارهای دور رفت مرحله گروهی لیگ برتر را با نتایج خوبی به پایان نرسانده و عملاً هیچ شانسی برای صعود از مرحله گروهی ندارد اما با امیدواری به بقا در این رقابت‌ها در دور برگشت به فکر جبران مافات و امتیازات از دست رفته هستند. فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم تلاش می‌کنند که از تعطیلات 12 روزه لیگ برتر به خوبی بهره برده و با استفاده از فرصت میزبانی در دیداری حساس از نخستین هفته دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر تیم شموشک گلستان شروع خوبی داشته باشند.

این تیم که تا پیش از فرارسیدن بازی‌های دور برگشت مرحله گروهی مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در مجموع عملکرد خوبی نداشته و از شرایط مناسبی در جدول رده‌بندی گروه نخست لیگ برتر نوجوانان کشور برخوردار نیست، هم‌اکنون با تنها چهار امتیاز از هشت مسابقه در انتهای جدول رده‌بندی گروه نخست جای گرفته است.

صبای قم در آخرین هفته از بازی‌های دور رفت مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در حضور طرفداران خود به باخت‌های اخیر ادامه داد و در خانه نه تنها موفق به شکست تیم فوتبال نوجوانان مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد نشد که به میهمان خود با یک گل نتیجه را واگذار کرد.

بدین ترتیب صبای قم در هفت مسابقه خود در بازی‌های دور رفت مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر نوجوانان فوتبال باشگاه‌های کشور، سه بار در میهمانی حریفان و 2 بار در خانه به حریفان باخت تا بدین ترتیب در جمع فانوس به دست‌های گروه اول مرحله مقدماتی این رقابت‌ها جای بگیرد.

دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان صبای قم و شموشک گلستان در آغاز دور برگشت بازی‌های مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور از ساعت 14 روز جمعه پانزدهم آذرماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول