اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته شانزدهم لیگ سیزدهم

صبای قم با یک محروم به مصاف ملوان بندرانزلی می‌رود

تیم فوتبال صبای قم در شانزدهمین هفته لیگ برتر فوتبال بدون در اختیار داشتن هافبک گلزن و کلیدی خود مقابل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی صف‌آرایی می‌کند.

صبای قم با یک محروم به مصاف ملوان بندرانزلی می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، صبای قم در دیدار با تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که از نخستین هفته نیم‌فصل دوم مسابقات سیزدهمین دوره لیگ‌ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس به میزبانی تیم ملوان برگزار می‌شود، تنها یک بازیکن محروم دارد.

تنها بازیکن محروم تیم فوتبال صبای قم در این مسابقه، فرید کریمی هافبک بازی‌ساز، گلزن و کلیدی تیم صبای قم است که بعد از بازی با پرسپولیس تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر به دلیل مصدومیت در چهار بازی متوالی صبا حضور نداشت و اگر چه اکنون وضعیت بهتری دارد اما بازی با تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال را هم از دست داده است.

کریمی در حالی شانزدهمین بازی تیمش در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را از دست داد که در بازی خانگی تیمش در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل پرسپولیس تهران در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم حتی پیش از پایان بازی تعویض شد و از آن هفته به بعد نتوانست مقابل حریفان بازی کند.

این بازیکن پیش از آغاز دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از تیم استیل‌آذین به صبای قم ملحق شد و در فصل گذشته بازی‌های لیگ برتر توانست 6 گل برای تیم صبای قم به ثمر برساند و در کنار میلاد نوری بهترین گلزن صبای قم لقب بگیرد.

کریمی دومین فصل متوالی است که با پیراهن تیم فوتبال صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال شرکت می‌کند، ضمن اینکه این بازیکن در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر و در دیدار برگشت صبای قم مقابل ملوان بندر انزلی که سال گذشته در چنین روزهایی در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد، زننده تنها گل صبای قم بود و برتری سه امتیازی صبا در آن بازی را رقم زد.

هافبک مصدوم تیم فوتبال صبای قم از دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر برابر ملوان بندر انزلی، در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تا کنون 12 بازی با پیراهن صبای قم انجام داده و یکی از مهره‌های موثر این تیم محسوب می‌شود.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در غیاب فرید کریمی، از ساعت 15 عصر امروز جمعه هشتم آذر ماه در هشتمین بازی خارج از خانه خود در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که دیداری از هفته اول نیم فصل دوم نیز محسوب می‌شود، در ورزشگاه تختی انزلی میهمان تیم فوتبال ملوان این شهر هستند.

پیش از مصاف نمایندگان قم و انزلی، تیم صبای قم تا پایان هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با کسب 16 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده و ملوان بندر انزلی نیز با کسب 18 امتیاز رتبه دهم جدول رده‌بندی لیگ را تا این هفته کسب کرده است.

انتهای پیام/78002/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول