اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس:

هیئت رئیسه تحقیق و تفحص چای مشخص شد

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس گفت: اعضای هیئت رئیسه تحقیق و تفحص چای کشور مشخص شدند و به‌ زودی احکام آنها صادر می‌شود.

هیئت رئیسه تحقیق و تفحص چای مشخص شد

محمدمهدی رهبری املشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر با اشاره به وجود 52 هزار تن چای سنواتی در کارخانه‌های چای سازی اظهار کرد: طبق مصوبه 15 بندی دولت چای سنواتی باید تبدیل به کمپوست شده یا به خارج از کشور صادر شود.

وی از مشخص شدن اعضای هیئت رئیس تحقیق و تفحص چای کشور خبر داد و افزود: احکام اعضای مذکور به‌زودی صادر می‌شود.

رهبری املشی تصریح کرد: کمیته تحقیق و تفحص چای نباید هیچ گونه کار حاشیه‌ای داشته باشد.

*اختصاص 10 درصد اعتبارات گیلان

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس در ادامه به 268 میلیارد تومان اعتبارات استانی گیلان اشاره کرد و گفت: 10 درصد اعتبارات مذکور از ابتدای امسال تاکنون اختصاص پیدا کرده است.

وی با اشاره به تلاش مجمع نمایندگان گیلان به منظور جذب اعتبارات استانی، اظهار کرد: نمایندگان گیلان در مجلس تلاش می‌کنند اعتبارات پروژه‌های عمرانی تا پایان سال به استان اختصاص یابد.

رهبری املشی در ادامه به مصاحبه اخیر رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: مصاحبه رئیس جمهور موجب برطرف شدن ابهام‌ها می‌شود.

نماینده مردم رودسر و املش همچنین با اشاره به توافق مذاکره‌کنندگان هسته‌ای، بیان کرد: توافق مذاکرات هسته‌ای یک گام به جلو است.

وی توافق مذکور را نشان‌دهنده صلح‌آمیز بودن فعالیت هسته‌ای ایران دانست و تصریح کرد: دنیا با شفاف شدن بسیاری از مسائل به حقوق مسلم ایران اذعان کرده است.

رهبری املشی به نشست اخیر مجمع نمایندگان و استاندار گیلان با معاون اول رئیس جمهور اشاره کرد و یادآور شد: تصمیم‌های جدی برای برطرف شدن بیکاری استان اتخاذ شده است.

نماینده مردم رودسر و املش با اشاره به عزل و نصب مدیران در کشور و گیلان، یادآور شد: عزل و نصب‌ها باید هماهنگ با سیاست‌های دولت جدید باشد.

انتهای پیام/84001/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول