اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بازرگانی منطقه ویژه اقتصادی سرخس خبر داد

امکان صادرات چای از گمرک منطقه ویژه اقتصادی سرخس

مدیر بازرگانی و سرمایه‌گذاری منطقه ویژه اقتصادی سرخس از امکان ترخیص و صادرات چای از طریق گمرک منطقه ویژه سرخس خبر داد

امکان صادرات چای از گمرک منطقه ویژه اقتصادی سرخس

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمیدرضا درودی ظهر امروز با اشاره به استقرار گمرک تخصصی چای در منطقه ویژه اقتصادی سرخس به خبرنگاران گفت: با توجه به احداث یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین برندهای تولید و بسته‌بندی چای کشور در این منطقه و تخصصی بودن صادرات چای از طریق گمرکات کشور، کیفیت و ماهیت چای صادراتی وضعیت مطلوب‌تری پیدا خواهد کرد.

درودی افزود: اجازه صادرات چای از این گمرک، پس از رایزنی‌ با مدیرکل دفتر صادرات و ناظر گمرکات خراسان رضوی و پس از بررسی‌‌های کارشناسانه تیم گمرکی کسب شده است.

مدیر بازرگانی و سرمایه‌گذاری منطقه ویژه اقتصادی سرخس در همین رابطه گفت: تسهیل در انجام امور گمرکی و بازرگانی یکی از اهداف این منطقه در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران بوده است.

وی با بیان اینکه منطقه ویژه سرخس از امکانات منحصر بفرد زیربنایی بسیاری برای حمایت از سرمایه‌گذاران برخوردار است تصریح کرد: برخورداری از سردخانه 4 هزار تنی دو مداره و سایت انبارداری با ظرفیت 5 هزار تن از امکاناتی است که این منطقه برای جلب رضایت سرمایه‌گذاران به ویژه در زمینه بسته‌بندی مواد غذایی فراهم کرده است.

انتهای پیام/2202/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول