اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ووشوی تاکسیرانی آمل خبر داد

حضور 25 ووشوکار در تیم تاکسیرانی آمل/ برای پیروزی به پایتخت رفتیم

سرمربی تیم ووشوی سازمان تاکسیرانی آمل گفت: با آمادگی لازم ووشوکاران در نخستین دیدار لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور با پیروزی از سد نماینده استان سیستان و بلوچستان بگذریم.

حضور 25 ووشوکار در تیم تاکسیرانی آمل/ برای پیروزی به پایتخت رفتیم

فضل‌الله قاسم‌زاده امروز قبل دیدار هفته نخست لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آمل بیان داشت: با آمادگی لازم ووشوکاران در نخستین دیدار لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور با پیروزی از سد نماینده استان سیستان و بلوچستان بگذریم.

وی با اشاره به اینکه تاکسیرانی برای سومین سال متوالی در حالی در لیگ برتر ووشوی کشور شرکت دارد که در این دوره 10 تیم از استان‌های مختلف به صورت متمرکز در دو گروه رقابت دارند، ابراز داشت: تیم ما برای پیروزی به پایتخت کشور اعزام شد.

سرمربی تیم ووشوی سازمان تاکسیرانی آمل با اعلام اینکه نماینده استان سیستان و بلوچستان در این مسابقات از وشووکاران خوبی بهره گرفته است، اذعان داشت: این مسابقات در روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته در آکادمی ووشو فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه حدود 25 بازیکن را برای لیگ برتر در اختیار داریم، ادامه داد: در بخش تالو چهار ووشوکار با سه نفر ذخیره را به خدمت گرفتیم همچنین در ساندا نیز 9 نفر در ترکیب اصلی و 9 نفر دیگر در ترکیب ذخیره ما را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/86012/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول