اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

صادرات 200 میلیون دلاری کالا از استان زنجان

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در هشت ماه نخست سال‌جاری 200 میلیون دلار کالا از استان زنجان صادر شده است.

صادرات 200 میلیون دلاری کالا از استان زنجان

علی مسیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در بحث پرداخت جوایز صادرات صورت گرفته عمده جوایز به کارکنان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: پرداخت یکی از هزینه‌های مشارکت در نمایشگاه‌های داخلی، خارجی و بین‌المللی و پرداخت قسمتی از هزینه‌های حضور در هیئت‌های تجاری در استان زنجان و یا از طریق سایر استان‌ها که مجوز سازمان توسعه و صنعت و تجارت ایران را دارند انجام می‌شود.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطرنشان کرد: در حوزه عرضه مستقیم کالا جلسات کار گروه توسعه و صادرات استان با حضور استاندار زنجان و سایر مدیران عضو کارگروه به منظور برنامه ریزی و تصمیم گیری درباره وزارت خارجه استان زنجان انجام می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مهم‌ترین مسائل در کمیته پیگیری مشکلات بانکی که در دبیرخانه اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان مستقر است انجام می‌شود، گفت: همچنین در کمیته پایش تجارت خارجه استان مسائل و مشکلات مربوط به واردات و صادرات واحدهای تولیدی و صادراتی استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مسیبی به مجموع صادرات استان زنجان در طول هشت ماه گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در طول این مدت 200 میلیون دلار کالا از استان زنجان صادر شده و سازمان در طول این مدت توانسته است قسمتی از برنامه‌های پیش بینی شده را محقق کند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه واردات واحدها خدمات مختلفی ارائه می‌شود، افزود: ثبت سفارش واردات به واحدهای تولیدی در مدت کمتر از یک روز انجام شده و این روش نقش بسزایی در ورود مواد اولیه دارد.

انتهای پیام/73008/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول