اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست سال جاری محقق شد

217 میلیون دلار صادرات از استان قزوین

رئیس سابق سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین گفت: در 6 ماه نخست سال جاری 217 میلیون دلار صادرات از استان قزوین صورت گرفته است.

217 میلیون دلار صادرات از استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسن جمشیدی‌ها در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان که عصر امروز در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پذیرش مسئولیت مانند یک امانت در دست کسی است که آن را قبول کرده است.

وی افزود: این امانت از یک سو می‌تواند فرصتی برای خدمت به نظام و مردم باشد و از سوی دیگر امتحانی الهی برای کسی که این مسئولیت را پذیرفته است.

این مسئول اضافه کرد: مسئولیتی که به مدت 40 ماه به بنده واگذار شده بود امروز به مدیر جدید این سازمان که فردی باتجربه و کارآمد است، واگذار شده و برای وی آرزوی موفقیت دارم.

رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین عنوان کرد: در مدت 40 ماهی که توفیق خدمت در استان قزوین را داشتم اتفاقات مهمی از قبیل هدفمند کردن یارانه‌ها، ادغام سازمان‌های بازرگانی و صنعت و معدن و تحریم‌ها رخ داد.

جمشیدی‌ها تصریح کرد: هر یک از این موارد مشکلاتی را ایجاد کرد که در این بین بزرگترین چالش‌های به وجود آمده در بخش صنعت و معدن مربوط به تحریم‌ها بود.

وی بیان کرد: در سال 91با وجود فشار تحریم‌ها علیه کشور و مشکلات ناشی از آن 400 میلیون دلار و در شش ماهه نخست سال جاری نیز 217 میلیون دلار صادرات از استان قزوین صورت گرفته است.

این مسئول متذکر شد: در حوزه صنعت نیز سال گذشته 254 پروانه بهره برداری با اعتبار سه هزار و 300 میلیارد ریال و سه هزار و 800 نفر اشتغال‌زایی صادر شد.

رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین یادآور شد: در 6 ماه نخست سال جاری 53 پروانه بهره برداری با یک هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری در واحدها انجام شده است.

جمشیدی‌ها خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که در سال‌های اخیر با وجود مشکلات عدیده در بخش صنعت در استان انجام شد، جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی و کمک به واحدهای صنعتی بود.

وی عنوان کرد: در سال گذشته با بررسی مشکلات 354 واحد صنعتی در استان 406مصوبه برای آنها تصویب شد که تاکنون 252 مصوبه اجرایی و 70 درصد بقیه مصوبات نیز به مرحله اجرا درآمده است.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه همه ما موظف هستیم برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم زیرا حفظ نظام از نظر امام خمینی (ره) از واجبات است، بنده نیز در حد توان در این مدت انجام وظیفه کردم.

انتهای پیام/77010/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول