اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دهدشت مطرح کرد

تفکیک جنسیتی همه مدارس متوسطه دوم کهگیلویه

مدیر آموزش و پرورش دهدشت گفت: همه مدارس متوسطه دوم در سطح شهرستان کهگیلویه تفکیک جنسیتی شده و هیچ مدرسه مختلطی در این مقطع تحصیلی وجود ندارد.

تفکیک جنسیتی همه مدارس متوسطه دوم کهگیلویه

فریدون فاطمی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تعداد مدارس در مقطع متوسطه دوم کهگیلویه را 56 باب عنوان و اظهار کرد: همه مدارس در این مقطع تحصیلی به صورت غیر مختلط مشغول فعالیت هستند.

رئیس آموزش و پرورش دهدشت تصریح کرد: 27 مدرسه پسرانه و 39 مدرسه دخترانه در سطح شهرستان وجود دارد که در مجموع بیش از 4400 دانش‌آموز را در خود جای داده است.

فاطمی‌زاده رشد آموزشی مقطع متوسطه دوم در دو سال گذشته را خوب ارزیابی کرد و افزود: در دو سال گذشته شاهد رشد 5/11 درصدی در این مقطع تحصیلی بودیم.

وی با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر داوطلبان کنکور سراسری در سال گذشته اذعان داشت: در رشته پزشکی و زیر مجموعه‌های آن تعداد 71 نفر از دانش‌آموزان شهرستان در مراکز دولتی پذیرفته شده است.

این مدیر فرهنگی قبولی دانش‌آموزان در رشته‌های مهندسی و سایر رشته‌های مراکز دولتی را بیش از 280 نفر عنوان کرد.

به گفته فاطمی‌زاده 600 نفر از دانش‌آموزان شهرستان به دلیل فضای علمی ایجاد شده در المپیادهای علمی و فناوری نانو شرکت داشته‌اند و در این مسابقات رتبه‌های خوبی کسب شده است.

رئیس آموزش و پرورش دهدشت تعداد مقطع متوسطه اول در شهرستان را نیز 55 باب برشمرد و گفت: قریب به سه هزار دانش‌آموز در این مقطع مشغول به تحصیل هستند.

فاطمی‌زاده ابراز داشت: تعداد پنج مدرسه گردشی در روستاها به خاطر کمبود فضای آموزشی دو نوبته اداره می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت، فعالیت سایر مدارس شهرستان را یک نوبته دانست و افزود: 18 مدرسه در مقطع متوسطه اول به صورت مختلطه هستند.

وی طرح‌های مختلف فرهنگی در سطح مدارس را از جمله اقدامات آموزشی در مدارس دانست و افزود: طرح همگام با قرآن، طرح تلاش با هدف پیگیری مداوم وضعیت آموزشی دانش‌آموزان و طرح مدام در راستای آموزش مدیریت به دانش‌آموزان در حال اجرا هستند.

انتهای پیام/82016/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول