اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

بیداری جهان امروز برگرفته از تفکر بسیجی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه بیداری جهان امروز برگرفته از تفکر بسیجی است گفت: با تفکر بسیجی می‌توان استکبار را به زانو درآورد.

بیداری جهان امروز برگرفته از تفکر بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام ناصر شکریان صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج ویژه کارکنان این اداره کل با تسلیت ایام محرم و صفر و گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: شجره طیبه بسیج از باقیات و صالحات امام خمینی(ره) است.

وی با اشاره به اینکه اگر تفکر بسیجی در کشور حاکم باشد هیچ دشمنی قدرت حمله به کشور را ندارد بیان داشت: تفکر بسیجی ولایت‌پذیری و اطاعت محض از ولی‌فقیه است.

شکریان با اشاره به ویژگی بسیجی مخلص بیان داشت: ستیز مداوم با دشمنان، دوری از کینه و دشمنی نسبت به برادران، اهل رکوع و سجود بودن، عدم غفلت از عبادت خداوند، جز از خداوند طلب نکردن و هدفی جز رضایت خداوند نداشتن را از عمده‌ترین ویژگی یک بسیجی دانست. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تمام مجاهدت و مبارزات دنیای امروز و کشورهای اسلامی را در مقابل غرب و طاغوت برگرفته از تفکر بسیجی دانست و اذعان داشت: مبارزات و مجاهدت‌هایی که در کشورهای مختلف از جمله لبنان، سوریه، بحرین، مصر و تونس وجود دارد برگرفته از تفکر بسیجی است.

شکریان با اشاره به اینکه  آیات قرآن درس زندگی بوده و مختص  زمان پیامبر(ص) نیست گفت: کدورت و دشمنی از دسیسه‌های شیطان بوده و صلح و دوستی جز پیروزی به همراه ندارد، دشمنی بین مومنین از ابزارهای شیطان بوده که این امر با تفکر بسیجی مطابقت ندارد.

این مسئول ولایت‌پذیری و اطاعت از ولی فقیه را از بارزترین تفکر بسیجی دانست و خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های مهم بسیج این است که همیشه گوش به فرمان ولی فقیه است، تفکر بسیجی تفکری است که بر میل و خواسته‌های خود پشت پا می‌زند، تلاش و پشت کار دارد، از ولی فقیه خود سبقت نمی‌گیرد و عقب نمی‌افتد بلکه همیشه و در هر زمان با ولایت همراه است.

انتهای پیام/86009/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول