اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره شعب بانک رفاه کردستان خبر داد

رشد 17.9 درصدی منابع بانکی/ کاهش 8 درصدی مطالبات مشکوک‌الوصول

رئیس اداره شعب بانک رفاه کردستان از رشد 17.9 درصدی منابع این بانک در چند ماه اخیر خبر داد.

رشد 17.9 درصدی منابع بانکی/ کاهش 8 درصدی مطالبات مشکوک‌الوصول

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضازاده چهارشنبه‌شب در سومین شورای دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سنندج، اظهار داشت: بانک رفاه از نظر بانک‌های معتبر بین‌المللی، یکی از خوشنام‌ترین بانک‌های تجاری محسوب می‌شود.

به گفته وی، بانک رفاه در حال حاضر با داشتن 37 شعبه و باجه و 260 نیرو در سطح استان کردستان فعالیت می‌کند و از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.

رئیس اداره شعب بانک رفاه کردستان، کل منابع این بانک در استان را 3 هزار و 39 میلیارد تومان اعلام کرد و متذکر شد: از لحاظ رشد منابع 18 درصد یعنی دو برابر رشد بانک‌های استان در چند ماهه اخیر رشد منابع داشته‌ایم.

رضازاده تصریح کرد: رشد منابع این بانک ناشی از میزان اعتماد و جایگاه بانک رفاه استان در بین مردم است.

وی از رشد یک درصدی بانک رفاه استان در زمینه وصول مطالبات خبر داد و افزود: بانک رفاه استان در بحث مطالبات مشکوک‌الوصول نیز 8 درصد کاهش داشته است.

رئیس اداره شعب بانک رفاه کردستان ابراز داشت: کاهش 8 درصدی بانک رفاه در این حوزه در حالی است که سیستم بانکی استان در این زمینه 16 درصد رشد دارد.

صدور 150 هزار کارت بانک

رضازاده از صدور بیش از 150 هزار کارت بانک در استان خبر داد و افزود: 3 هزار 26 کارت‌خوان نیز در سطح استان فعال است.

رئیس اداره شعب بانک رفاه کردستان افزود: در زمینه توسعه بانک‌داری الکترونیک و نصب دستگاه‌های کارت‌خوان در استان رشدی 255 درصدی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه بیش از 40 درصد از مشتریان این بانک از خدمات اینترنت بانک استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: بانک رفاه در زمینه پرداخت تسهیلات نیز رشدی 16 درصدی یعنی 4 درصد بالاتر از متوسط استانی را داراست.

کسب مقام نخست مشتری‌مداری

رضازاده اظهار کرد: بانک رفاه استان، مقام نخست در طرح سنجش رضایت‌مندی و مشتری‌مداری در بین بانک‌های تجاری و تخصصی را کسب کرده است.

وی، حمایت از استان در طرح پرداخت تسهیلات تکلیفی را ضروری دانست و افزود: رفع مشکل بیکاری استان تنها با طرح تسهیلات تکلیفی امکان‌پذیر است.

رئیس اداره امور شعب بانک رفاه کردستان در پایان از پرداخت 96 میلیارد تومان تسهیلات در سرفصل‌های مختلف شامل بافت فرسوده، اقشار خاص، آزادسازی زندانیان و غیره طی چند ماهه اخیر توسط شعبات این بانک در سطح استان خبر داد.

انتهای پیام/79002/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول